Interior
Ford a lucrat mult la îmbunătăţirea interioarelor pentru toata gama sa de modele. Noul C-Max nu face excepţie şi a fost upgradat în acelaşi stil regăsit şi pe Focus. Modelul testat de noi s-a prezentat în echiparea de top Titanium, care include display-ul tactil full size color împărţit în patru zone şi prin intermediul căruia se pot controla cele mai importante funcţii ale sistemului multimedia.
Ceasurile de bord au fost şi ele redesenate, iar spaţiul a crescut, cinci pasageri putând călători confortabil pe scaune individuale. Portbagajul are o capacitate care poate varia între 432 şi 666 litri, în funcţie de poziţia scaunelor din spate şi de cât de mult alegem să încărcăm spaţiul de bagaje: până la poliţă sau până la plafon. Chiar şi aşa, C-Max are doi rivali puternici în acest domeniu: Dacia Dokker, cu un portbagaj de 800 litri, şi Volkswagen Touran cu 695 litri.
Sunt şi câteva elemente amplasate mai puţin fericit. De exemplu, Ford a decis să păstreze un CD Player, iar acesta e aşezat în partea superioară a consolei centrale, deasupra display-ului. Ergonomic amplasarea nu este rea, dar dacă maşina stă expusă în soare pentru multă vreme, temperatura ridicată poate topi sau deforma un cd uitat în player.
De asemenea, pe plafon sunt amplasate două spaţii de depozitare. Unul este pentru ochelari şi are o formă nouă şi chiar un sistem de prindere. Al doilea este pentru obiecte generale, dar, din nou, căldura degajată de plafon poate afecta obiectele amplasate înauntru. Nu mai vorbesc de o ciocolată uitată acolo vara, de exemplu.
Modelul C-Max are doar cinci locuri şi foloseşte portiere clasice pentru accesul la locurile din spate, în timp ce fratele mai mare Grand C-Max are şapte locuri şi portiere culisante în spate. Al treilea rând de locuri este gândit pentru persoane cu statură mai mică, iar la nevoie scaunele se pot rabata plat în podea. În cazul lui Grand C-MAX, locurile din spate pot fi aranjate şi în configuraţie de şase locuri, cel central putând fi rabatat. Cele două scaune individuale rămase pe rândul doi pot culisa apoi spre centru pentru a oferi mai mult spaţiu pasagerilor.
consum 9, 5 mediu e bine ? pai pe zapada inseamna 12 , sa mi iau turbo pe benzina .fratilor , daca noul ford mondeo 2015 in ameica testat de americani cu acest motor de 1, 5 nu a iesit bine , voi ce doriti acum ? e un motor care respecta placerea europenilor de cilindree mica si atat , e oferta pt cine nu are bani de taxe si impozite mari atat . daca il aduci in bucuresti are consum de v6 . nu e nimic nou sub soare .