
Tinuta de drum
Nu am avut multe așteptări legate de această mașină când vine vorba de ținuta de drum, pentru că știam de la început pentru ce a fost gândit Transit. Pot spune că am sărit la concluzii cam repede, pentru că E-Transit nu îți arată că este doar o autoutilitară de marfă. Într-adevăr, așa cum este de așteptat, suspensia spate este destul de rigidă, lucru normal când te gândești că poți transporta 750 de kilograme.
În general, suspensia filtrează bine o bună parte din imperfecțiunile din drum, chiar dacă este deranjată de acele denivelări scurte și dese. Am menționat mai sus că ai și moduri de rulare, iar acestea schimbă și modul în care acționează direcția. În standard, aceasta este foarte ușoară, lucru care îi oferă dubiței o agilitate de care ai nevoie în oraș. În modul Sport, aceasta devine puțin mai precisă.
Mișcarea de ruliu își face simțită prezența de cele mai multe ori, lucru care o să fie enervant pentru pasager. Când am stat în dreapta, am observat că scaunul nu are suport lateral deloc. iar în virajele ceva mai strânse în care nu mă țineam bine, m-am trezit, la propriu, peste șofer.
Totodată, pare că indiferent de ce Ford ai conduce, acesta rămâne un Ford. Chiar și pe o dubiță parcă am simțit ceva din caracterul Ovalului Albastru și am observat o urmă de feedback și o notă de precizie a direcției. Cât se poate.
pretul nu este 25000 euro nu mai dezinformati nu includeti vouchere rabla. Pretul de vanzare este cel cu care orice gigel se duce si da banii pe loc, cash la vanzator, Faptul ca beneficiaza de rabla, se scrie aditional, ca un bonus DAR NU SE CALCULEAZA si nu se distribuie ca sa dezinformati.