Motor / Transmisie
Ford a încercat să ne convingă de calitățile noului Edge cu un motor diesel generos, care bate Touareg la capitolul taxe de administrare, deși oferă același nivel de putere. Este vorba despre TDCi-ul de 2.0 litri și 210 cai putere.
Vine la pachet cu 450 de Nm, livrați pe la 2000 de rotații, ceea ce se traduce în resurse suficiente, chiar dacă SUV-ul are aproape două tone. Vor fi situații în care bagajul de putere va părea cam ușor, însă pentru a depăși rapid acest sentiment e nevoie doar de cuplarea modului sport al transmisiei.
O transmisie automată cu șase rapoarte, care schimbă destul de liniar, dar care nu răspunde prea rapid la comenzi dacă ești în modul normal.
Așa cum ziceam, întreg potențialul se dezlănțuie în modul sportiv al cutiei, atunci când turometrul caută zone mai înalte și începeți să explorați întreaga plajă de cuplu.
"De ce am lăudat Ford pentru nebunie? Pentru că asta îți trebuie ca să crezi că poți să furi clienții unuia dintre cei mai iubiți în România: Volkswagen Touareg."...............................daca esti iubit nu inseamna ca esti si cel mai bun, si iubirea asta difera de la zona la zona, de la continent la continent, de la mentalitati la mentalitati.....NU este suficient sa ai finisari peste medie, spre premium - ma refer la Touareg, ca sa fii iubit........Pasionatii auto stiu ca ce se pliaza pe Africa, Australia, America de Nord nu se pliaza si pe Europa de vest, sau de est sau China sau America de sud...... Mai e vorba probabil si de efectul ala de turma cand se cumpara anumite modele de masini......