Tinuta de drum
Deoarece bateria este montată longitudinal sub podea, Ford Explorer se conduce foarte plăcut, în special pe viraje, dacă este să ne raportăm la alte modele din acest segment. Pot spune că mișcările de ruliu și de tangaj nu își fac atât de des simțite prezența, în mare parte pentru că masa de 2.179 de kilograme este ținută destul de bine sub control.
Direcția este ușoară, lucru care face ca mașina să se simtă destul de agilă în oraș. Totuși, aceasta este destul de precisă încât să te poți simți bine și când mergi ceva mai tare pe viraje.
Din punct de vedere al izolării fonice, habitaclul lui Ford Explorer este destul de liniștit, în mare parte deoarece este un model electric.
Totuși, la viteze de autostradă, zgomotul de vânt își face simțit prezența, la fel și cel de la roți. Desigur, mai simți și auzi, din când în când, câte o denivelare, dar aici au un cuvânt de spus și jantele de 20 de inch.
Poți alege dintre câteva moduri de rulare, dar nu sunt diferențe atât de sesizabile. Setările suspensiei nu se modifică, dar, într-un stil clasic, vom avea o pedală de accelerație "anesteziată" în modul Eco și un răspuns mai ascuțit în modul Sport.
Nu sunt fan Tesla dar aș aștepta Model Y 2025, fie și pentru că în mod sigur va provoca o reașezare a prețurilor în segmentul ăsta. Altfel, felicitări Ford pentru că a reușit să facă un produs mai bun la preț mai mic, cu tehnologia VW.