Tinuta de drum
Testele anterioare cu noua generație Fiesta au scos la iveală preocuparea inginerilor Ford de a păstra intact caracterul sportiv prin care s-au făcut remarcate generațiile anterioare. Vorbim în continuare de una dintre cele mai plăcute subcompacte când vine vorba de o ținută de drum sportivă.
Suspensia plantează foarte bine mașina pe șosea, iar direcția este la fel de precisă ca cea a unui Mini. Asta pentru că tot le comparam mai devreme în materie de preț. Suspensia poate deveni ușor zgomotoasă și sensibilă la anumite gropi din arealul Carpato-Danubiano-Pontic, mai ales atunci când alegeți jantele de 18 inch.
Bineînțeles, un Fiesta Vignale fără un set de jante de 18 inch este incomplet din punct de vedere estetic, dar aveți grijă la ce primează pentru voi: confortul sau aspectul exterior.
oricat ar fi de bine echipat si de premium, la 20.400 ( pret cu reducerea inclusa !!! ) imi iau direct si fara sa ma gandesc de 2 ori varianta ST. nu stiu daca gamei fiesta i se preteaza un tratament luxury. inca o chestie pe care o am de comentat: de ce despre golf 6 s-a scris ca e un golf 5 cu facelift mai ales pt ca foloseste aceeasi platforma cu golf 5, dar despre aceasta fiesta, care foloseste aceeasi platforma cu generatia precedenta nimeni nu spune nimic? e practic aceeasi strategie cu cea a vw insa...... nu ma intelegeti gresit, imi place fordul, am si eu unul luat de nou din showroom, dar mi-ar placea ca judecatile sa se faca dupa aceleasi criterii pt toata lumea.