Interior
Să nu vă gândiți o secundă că un Focus ST diesel ar face compromisuri estetice sau că se va simți inferior din acest punct de vedere fratelui său pe benzină. Focus ST diesel este la fel de apetisant.
Iar de asta îți dai seama imediat ce intri în habitaclu. Pragurile din aluminiu cu inscripția ST, iluminarea roșie din uși, volanul sportiv teșit în partea inferioară, îmbrăcat în piele, pedalele din aluminiu și scaunele sport sunt doar câteva detalii care îți sar imediat în ochi. Tot atenție cer și cele trei ceasuri cocoțate pe planșa de bord, responsabile cu indicatori ca temperatura apei sau presiunea din turbină.
La capitolul scaune aș avea câteva obiecții: deși au o susținere laterală excelentă, șezutul s-ar putea să vă pară puțin cam prea adâncit. În plus, designul lor, butucănos în opinia mea, parcă nu se încadrează în peisaj.
Calitatea materialelor este foarte bună, finisajele sunt și ele bune, iar culoarea roșie contrastantă, cu siguranță face atmosfera mai interesantă.
Dincolo de aceste detalii sportive, Focus ST rămâne în continuare un Focus. Adică avem spații numeroase de depozitare (excelent cel pentru telefonul mobil), loc suficient pe bancheta din spate și un portbagaj cu o capacitate de 363 de litri, ceva mai modest decât cel al lui Golf și Leon.
Ce s-a schimbat atat de mult de aici? http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-ford-focus-st-diesel-60201.html Doar soferul?