Ford Mustang Convertible

2.3 Benzina Turbo (Ecoboost) 317CP Man6

Design

5.0

Ford a reușit să reinterpreteze design-ul primului Mustang într-o variantă modernă care să nu fie greșită din niciun unghi. Mașina este reușită din punct de vedere estetic și pare a fi cel mai frumos Mustang de la prima generație încoace. Proporțiile sunt de muscle car, iar liniile stopurilor și micile detalii ale caroseriei ne aduc cu gândul la gama actuală de la Ford, cu un plus binemeritat de agresivitate.

Tocmai prin aspectul agresiv al lui Mustang și prin tenta sa retro, modelul are toate premisele să fie un succes în materie de vânzări, în special în încadrarea gândită de reprezentanții mărcii: perfect pentru un upgrade de la un Hot Hatch și mai mult decât agreabil dacă treci de pe un Seria 3 Cabriolet de generație precedentă sau de la oricare alt roadster de peste 250 CP care avea un preț de peste 40.000 de euro când era nou.

Felul în care arată această mașină nu te face să-ți fie rușine cu ea nicăieri, fiind încadrată perfect și pe circuit, și pe șosea, și în fața unei cafenele de fițe din Dorobanți.

  • mm, vineri, 11.09.2015 13:47

    Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,

  • Scorpionul_negru, vineri, 11.09.2015 14:12

    Frumos , bun si accesibil. Isi merita banii ! E una din putinele masini sport accesibile si cu atatea calitati.

  • ioi, vineri, 11.09.2015 14:37

    Sa fie si niste masuratori, nu doar cifre oficiale: (urmariti in coloana de mijloc unde scrie "C/D TEST RESULTS") -pt mustang convertible automatic: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-ecoboost-convertible-test-review -pt mustang coupe manual: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-23l-ecoboost-manual-test-review

  • Pai da..., vineri, 11.09.2015 14:41

    @mm, din pacate, exista norme de zgomot interioare si exterioare pe care un autovehicul trebuie sa le respecte la omologari, care sunt din ce in ce mai exigente... Si daca ai versiunea de 5 litri, tot trebuie sa respecti normele de zgomot!

  • M5, vineri, 11.09.2015 18:05

    O masina superba la un pret destul de bun.

  • Mihai, sâmbătă, 12.09.2015 19:10

    O masina cu un pret foarte bun pentru ce oferta. Mi-as cumpara V8 doar pentru sound. Motorul de 2.3 are mai multa putere decat ai nevoie in traficul din Romania. Acum cateva zile a oprit langa mine la semafor un Mustang galben V8 cu numere de Germania. Are un sunet fabulous. Super tare masina!

  • LR, duminică, 13.09.2015 14:31

    Dacă NHTSA = National Transportation Safety Board, Atunci NTSB = National Highway Traffic Safety Administration. Rezultă: WTF = Walter The FireFighter. q.e.d.

  • ANAF, luni, 14.09.2015 12:15

    @Mihai Intrebarea ai avea bani de benzina pt. un V8 ? Ti l-ai permite ?

  • Mihai, miercuri, 16.09.2015 23:11

    @ANAF Conduc o masina pe benzina cu un consum mediu de 9-10%. Merg putin cu masina personala, cam 20,000 Km pe an. Motoarele mari nu consuma chiar atat de mult. Depinde foarte mult de cum sunt conduse. Daca scoti untul din ele, orice masina consuma mult. Un Mustang V8 nu cred ca are un consum mediu de peste 17%. Asta cu mers in oras, cu mers sportiv, cu mers potolit cu copiii in masina. Ca sa-ti raspund la intrebare mi-as permite un consum de 17%. Ce nu-mi permit este impozitul urias si asigurarile. In plus masinile cu motoare de peste 3,000 cc au o devalorizare uriasa.

  • Adi, sâmbătă, 19.09.2015 10:57

    @Mihai Interesant. Eu sunt invers. Mi-as permite impozitul si asigurarea dar nu ma tin la consum. As merge foarte putin cu ea ....