O herghelie de electroni
Una dintre cele mai mari provocări pentru producătorii auto cu pedigree ține de tranziția la viitorul pur electric. Nu pentru că nu vor putea produce mașini electrice. Deja (aproape) toți producătorii au cel puțin o astfel de variantă în portofoliu. Ci pentru că majoritatea acestora au și versiuni de performanță atașate modelelor de volum.
Pentru Ford, care a oferit diferite versiuni RS, ST și, mai ales, GT de-a lungul timpului, aceasta e o bătaie de cap suplimentară. Cum modifici un Mustang Mach-E, astfel încât să merite să poarte sigla GT pe portbagaj?
După reacția publicului larg la apariția lui Mach-E, toate sprâncenele încruntate din lume s-au întors către Ford. Ulterior, americanii au venit cu ceea ce se numește Mach-E GT, cea mai puternică, dar și cea mai bună variantă din gama modelului electric.
Însă, sunt oare de ajuns modificările operate de americani pentru a mai reduce din ridurile criticilor? Am încercat să aflăm, de data asta pe drumurile patriei.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII NOASTRE DE TEST
Wow, ce note mari, zici ca e articol platit. Sponsorizat, aceeasi treaba. Tot o minciuna si o frauda. Un material de tip propaganda. Si fiind vorba, ce surpriza de obiectivitate, nu exista nici un test drive cu Tesla. Ca o coincidenta, Tesla nu face marketing sau reclama si deci aceste publicatii nu sunt unse sa dea note de 4 stele pt aspecte care merita 1 stea cel mult. Cum sa dai 4 stele la consum cu valorile alea dezastru. 23kw/100km in oras este prost de tot. Si pretul nu mai vorim. Zero stele, nu 3jumate. Ia luati o tesla y lr si sa vedem in oras. Ia luati tesla 3 sr si sa vedem consum in oras. Fara mizerii intentionate ca se pot maslui rezultatele. Ar trebui sa aveti canal youtube unde sa prezentati complet testul si ciclul de condus pt a se vedea integral obiectivitatea si corectitudinea testului. Sa vedem in ce conditii se obtin valorile. Nu de alta dar la tesla sunt destui proprietari prosti care se vaita de autonomie, ca vai sunt inselati, (caci merg ca niste idioti), si altii care stiu cum sa conduca obtin in oras 11kw/100km. De asemenea la masini electrice exista aplicatii care se conecteaza prin portul obd si se vad exact valorile reale, fara porcaria aia prezentate pe display 80%, 82%, sau oricat ar fi capacitatea. Se vede real capacitatea in kwh, se vede incarcarea, temperatura battery pack-ului, etc...