Interior
Prin definiție, un muscle car nu o să-ți ofere prea multe finisaje de top la interior, iar Mustang facelift nu face rabat de la această regulă. Există elemente din material plastic dur atât pe fețele ușilor, cât și în zona tunelul median.
Spre deosebire de versiunea precedentă, muscle car-ul primește un instrumentar de bord complet digital care integrează un ecran de 12 inch. Configurația ceasurilor de bord se schimbă în mod automat în funcție de modul de rulare selectat, dar poate fi personalizat în funcție de dorințele șoferului.
Spațiile de depozitare de pe uși sunt mici, tunelul median integrează două suporturi de pahare, iar singura zonă în care îți vei putea pune telefonul mobil este mult prea îngustă.
Scaunele sunt confortabile și oferă suport lateral bun, iar volanul are o tentă retro, sigla căluțului fiind prezentă pe centrul acestuia. Totuși, îți amintești imediat că ești într-un Mustang de generație nouă când vezi numărul mare de butoane amplasate pe acesta.
La fel ca în cazul versiunii fără facelift, majoritatea butoanelor din zona postului de conducere sunt preluate de pe Mondeo sau Focus. Butoanele poziționate în zona de jos a consolei centrale au un design inspirat de industria aerodinamică, dar funcționează doar într-o singură direcție, în sus. Deși oferă patru locuri, pe cele două scaune din spate vei putea transporta adulți doar pentru o perioadă scurtă de timp.
Pentru ridicarea/coborârea plafonului trebuie să faci două operații. Mai întâi tragi și rotești de mânerul amplasat pe plafon, iar mai apoi apeși pe butonul care comandă mecanismul. Procesul nu este unul lung, dar poate fi realizat doar pe loc.
cred ca v-ati distrat, va invidiez... am putea comenta de consum si impozit auto, dar avand in vedere ca de diferenta de pret fata de cei mentionati acoperi benzina si impozitul auto pe vre-o 10 ani, zic ca merita, asta in conditiile in care esti fericitul care-si permite sa sparga in jur de 10 mii anual pentru distractia condusului oricum comparatia cu bmw sau merz nu-si are sensul, e ca si cum i-am compara pe diesel cu cruise. personal cred ca metalele grele se aud mai bine dintr-un mustang