Tinuta de drum
Ford Mustang Convertible facelift este un model cu dimensiuni mari și cu o masă pe măsură (1.818 kilograme în cazul versiunii V8 și transmisie automată). Dar muscle car-ul Ovalului Albastru reușește să surprindă prin felul în care își maschează kilogramele.
Acum, Ford oferă opțional sistemul MagneRide cu amortizoare adaptive. În funcție de modul de rulare selectat, acestea își modifică răspunsul, iar Mustang devine un model și mai dinamic. Da, muscle car-ul se înclină în continuare pe viraje, dar ruliul este minimal.
În modul Normal, suspensia, direcția și răspunsul motorului au fost reglate pentru a oferi mai degrabă confort (excludem sunetul generat de motorul V8 care își face simțită prezența în habitaclu indiferent de setarea folosită) decât sportivitate. Prin selectarea altor moduri, Mustang devine un animal, o bestie capabilă să stea bine și pe viraje. Ce-i drept că și anvelopele Michelin Pilot Sport 4S ajută din plin.
Totuși, la limită, comportamentul devine supravirator, iar lipsa experienței ar putea transforma rapid situația într-un eveniment mai puțin fericit.
Direcția lui Mustang facelift are trei moduri de a comunica cu șoferul (Normal, Comfort și Sport), fiecare putând fi selectat cu ajutorul unui buton aplasat în zona inferioară a consolei centrale. Direcția nu este extrem de precisă, pentru că Ford consideră că pentru un muscle car nu vei avea nevoie de abilitățile unui neurochirurg. Sistemul de frânare are discuri de 380 mm pe puntea față cu etriere Brembo, iar pe puntea spate sunt montate discuri de 330 mm.
cred ca v-ati distrat, va invidiez... am putea comenta de consum si impozit auto, dar avand in vedere ca de diferenta de pret fata de cei mentionati acoperi benzina si impozitul auto pe vre-o 10 ani, zic ca merita, asta in conditiile in care esti fericitul care-si permite sa sparga in jur de 10 mii anual pentru distractia condusului oricum comparatia cu bmw sau merz nu-si are sensul, e ca si cum i-am compara pe diesel cu cruise. personal cred ca metalele grele se aud mai bine dintr-un mustang