Interior
Pentru a înțelege din start că în fața ta se află un model Ford Performance, americanii propun câteva elemente care să-ți atragă atenția. Dacă nu ai observat logo-ul ST amplasat pe grila frontală, atunci mai ai o șansă cu luminile de întâmpinare care proiectează pe asfalt denumirea versiunii de performanță.
Imediat ce deschizi portiera vei descoperi pragurile din aluminiu semnate Ford Performance. În partea de jos a volanului și pe covorașe stă aceeași siglă ST, iar scaunele, extrem de bine profilate, au fost brodate pe lateral cu numele Recaro.
Interiorul lui Puma ST rămâne un mix. În partea de sus a planșei de bord descoperi materiale moi și plăcute la atingere, în timp ce în zona inferioară simțurile vor fi deconectate de plastice mai puțin prietenoase.
Există zone acoperite cu un material care imită textura fibrei de carbon, iar scaunele sunt îmbrăcate cu tapițerie Dinamica. Povestea se repetă și cu fețele portierelor unde materialele moi se întrepătrund cu plasticele dure.
Ford Puma ST propune și un pachet interesant de spații de depozitare. Există un compartiment dedicat telefonului mobil amplasat în partea de jos a consolei centrale, pe tunelul median se află două suporturi pentru pahare și un spațiu pentru lucruri de mici dimensiuni, iar cotiera, deși îngustă, este destul de adâncă. Pe fețele ușilor vei putea depozita două sticle de apă de 0.5 litri și alte obiecte mici.
În partea din spate, pasagerii vor primi spațiu decent pentru picioare, însă la nivelul capului vei avea probleme dacă ai o înălțime mai mare de 1.80 metri.
Totuși, Puma ST plusează cu un portbagaj al cărui volum măsoară 456 de litri. Hayonul va putea fi comandat cu un sistem acționat electric, iar sub podeaua portbagajului se află Megabox-ul. Este un fel de cutie în care vei putea depozita bagaje cu o greutate maximă de 50 de kilograme sau obiectele murdare.
Hopa! Sunt primul? Interesant :) Ca si masina de altfel! Foarte frumoasa, performante bune (asteptam sa apara concurenta ca sa putem compara), pretul este decent. Am vazut destul de multe Puma pe strada (nu ST) asadar, cel putin pe piata din Romania, este un model de succes. Bravo Ford!