Interior
Sunt multe modificări în interiorul lui Ranger Raptor, comparativ cu ce găsești pe un Ranger facelift. Vorbim în primul rând de o tapițerie din piele, combinată cu Alcantara și condimentată cu o serie de cusături albastre, în culoarea diviziei Ford Performance.
Pe volan există acum și o inserție din piele roșie, care îți spune unde sunt orientate roțile. E fix detaliul acela care îți aduce aminte de motorsport. Ca și padelele din magneziu despre care vorbeam mai devreme. Materialele sunt moi în partea superioară a planșei de bord, dar nu excelează în partea inferioară. Până la urmă vorbim despre un pick-up și nimeni nu acordă atenție acestui detaliu în segmentul ăsta.
Există suficiente spații de depozitare în portiere, în cotieră și pe consola centrală. Ergonomia este ușor viciată de multitudinea de butoane regăsite pe volan, dar după o scurtă acomodare, reflexele încep să se lege.
Pe locurile din spate să stă foarte bine, ai loc decent la nivelul picioarelor, iar bancheta este confortbailă și ceva mai înclinată, nu ca pe alte pick-up-uri. Ford susține că scaunele față sunt construite dintr-o spumă specială, care oferă mai mult confort atunci când alergi în off-road.
În cazul lui Ranger Raptor nu vorbim despre portbagaj, ci despre benă. Destul de încăpătoare pentru a primi un ATV sau un ski-jet de mici dimensiuni. Are o lungime de 1.5 metri și beneficiază de o ușă cu balamale regândite, pentru o deschidere facilă.
Din păcate pentru cei care se gândeau la o rulotă mai mare, Ranger Raptor are o capacitate de tractare de numai 2.5 tone, cu o tonă mai mică decât în cazul unui Ranger standard.
Ca orice masina serioasa, nu putea avea DECAT motor DIESEL! :D