Design
Și înainte de facelift, Ford Ranger era una dintre cele mai arătoase opțiuni din segment. Faceliftul nu i-a alterat personalitatea și proporțiile bune. În cazul versiunii Raptor, totul a fost hiperbolizat pentru a le oferi clienților o experiență unică. Diferențele pleacă încă de la vopsea. Clienții pot alege doar între Colorado Red, Absolute Black, Frozen White, Conquer Grey și Ford Performance Blue, culoarea regăsită și pe exemplarul meu de test.
Dacă privești din față, pick-up-ul american este foarte agresiv. Pare că vrea să te înghită cu grila uriașă, inspirată de la F-150 Raptor, pe care scrie cu litere cât casa „Ford”. Profilul este dominat de niște pasaje ale roților foarte largi, care găzduiesc jante de 17 inch pe care au fost instalate încă din fabrică anvelopele BF Goodrich 285/70 R17, despre care vă vorbeam mai devreme.
Pentru a proteja caroseria de pietre, dar și pentru a te ajuta să urci în interior, Ford Performance a instalat și un set de praguri mari, gândite în așa fel încât să ofere drenaj pentru noroi, zăpadă sau nisip. Pachetul estetic este desăvârșit de elementele contrastante Dyno Grey.
Designul agresiv și impunător al noului Ford Ranger Raptor va fi văzut de unii clienți, mai ales din România, ca o declarație de putere, de forță. Motiv pentru care, o să vedem, probabil, astfel de mașini și prin orașe aglomerate.
Ca orice masina serioasa, nu putea avea DECAT motor DIESEL! :D