Interior
Civic Tourer împrumută toate caracteristicile estetice și practice ale versiunii Civic hatchback, plusând cu un portbagaj imens, cel mai mare din întreg segmentul compact. În total ai 624 de litri disponibili pentru bagaje (cu 14 mai mult decât locul al doilea în clasament, Skoda Octavia), iar compartimentul dedicat este așezat pe două niveluri, cu o zonă generoasă aflată sub podeaua clasică în care intră un troller de cabină de avion. Evident, asta înseamnă automat că defecțiunile la nivelul roților se vor rezolva cu ajutorul unui kit de pană, pentru că nu ai la dispoziție roată de rezervă, nici măcar de uz temporar.
În rest, ai la dispoziție celebrele Magic Seats, care se pot rabata orizontal sau vertical în funcție de nevoile pe care la are o familie. Iar mașina se transformă serios în sutele de configurații disponibile.
Restul detaliilor - cu plusurile și minusurile lor - rămân neschimbate față de hatch. Același bord pe etaje care te "îmbracă" și te fac să te simți pilo de avion, aceeași grafică de anii '90 pe cele patru display-uri care noaptea sunt enervante dacă nu reglezi intensitatea luminii degajate, aceleași materiale, implicit o imitație de inserție din metal care e de fapt din plastic.
Poziția la volan este în continuare una înaltă, ceea ce le va plăcea mai ales șoferilor și șoferițelor care vor să prindă cât mai mult din raza vizuală. Mi-a plăcut modul în care ai în față, dedesubtul și deasupra coroanei volanului, turometrul analog și vitezometrul digital. Nu mi-a plăcut că nu prea ai multe alternative când vine vorba de ajustarea volumului, pentru că Honda nu-ți oferă un buton rotativ clasic, ci butoane "sus-jos". Tot la nivel de butoane, îți ia ceva timp ca să te obișnuiești cu ecosistemul de comenzi de pe Civic, pentru că cele două display-uri mari au fiecare meniurile fiecăruia.
9 in oras si 6,5 afara inregistrat de voi este un consum decent, ar fi bine sa nu mai punctati minciunile gogonate ale unor producatori ci realitatea ca de aia e test.