
Tehnologie
Mașinile japoneze au un mix interesant când vine vorba de tehnologie. Practic, nu lipsește nimic când vine vorba de tehnologia de bază la care te-ai aștepta din partea mașinilor moderne, dar păstrează și o parte clasică, tradițională.
Prin urmare, avem un instrumentar de bord parțial digital, foarte configurabil, în care poți vedea, în mare parte, cam orice informație dorești. Spun parțial digital deoarece vitezometrul este analog.
Sistemul multimedia are 9 inch și oferă o grafică excelentă. Totuși, aceasta este destul de învechită, lucru pe care îl vezi cam la toți producătorii japonezi. Din fericire, asta înseamnă că este foarte ușor de utilizat și te înveți rapid cu el.
Sistemul de climatizare rămâne cu butoane fizice, lucru care ne bucură nespus de mult. Este atât de simplu să schimbi temperatura, viteza ventilatorului sau zona în care bate aerul. O poți face fără probleme și în timpul mersului. Fără comenzi tactile, fără să te uiți la sistemul multimedia. Ca pe vremuri.
Pe consola centrală regăsim și o zonă pentru încărcat telefonul prin inducție, iar conectivitatea la Apple CarPlay și Android Auto se face fără fir și fără probleme.
- Chiar dacă în fișa tehnică scrie că pot sta 3 adulți în spate, nu cred că la drum lung aceștia ar sta confortabil, deoarece scaunul din mijloc nu este atât de lat. Din fericire, ai o cotieră centrală cu două suporturi de pahare. - Într-adevăr, volumul portbagajului este destul de mic, 304 litri, dar Honda HR-V vine cu o soluție foarte practică și interesantă - Din păcate, din zona posterioară vin cele mai multe probleme, mai ales dacă ai pasageri pe rândul doi de scaune. Asta pentru că tetierele ocupă o parte importantă din câmpul tău vizual, dacă sunt ridicate. Yep, "100% util". Apropo, de cand 4 stele acordate de Euro NCAP in 2022 inseamna o siguranta de 4.5 stele in 2025?