Consum

4.0

Pentru această motorizare, Honda declară un consum mediu de 5.7 litri la fiecare 100 de kilometri parcurși (WLTP). Surprinzător, în cei 134 de kilometri acoperiți, atât în oraș cât și în afara lui, eu am obținut un consum de 5.8 l/100 de km. 

În mare parte am condus în modul Normal. Modurile Sport și Econ le-am activat doar să văd cum se modifică răspunsul motorului și dinamica de condus. În plus, primul traseu a inclus și drumuri virajate în zona montană din apropierea Barcelonei. 

Așadar, nu am fost prea brutal cu pedala de accelerație decât atunci când situația a cerut-o. Poate de aici și consumul apropiat de cel declarat de producător. Pe autostradă, nu am depășit 130 de km/h. Pe scurt, pot spune că am condus normal, așa cum ai conduce zi de zi. 

Al doilea traseu a însumat 85 de kilometri, dar a inclus mai multe drumuri montane. De aici și consumul de 6.5 litri/100 de km.

Cum se traduce consumul lui Honda ZR-V în raport cu rivalii din segment? Spre exemplu, Nissan Qashqai ePower (deci hibrid) cu cei 190 CP ai săi consumă 5.4 litri/100 de km.

Ford Kuga, tot hibrid, cu 190 CP, consumă 5.1 litri/100 de kilometri. În dreptul lui Toyota RAV4, hibrid 218 CP, găsim înscris un consum de 5.6 litri/100 de km. Deci cam tot pe acolo.

 

 

  • nsrei, marţi, 20.06.2023 11:25

    deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde

  • nsrei, marţi, 20.06.2023 14:41

    plus ca din fata aduce oarecum a ford kuga iar din spate a jeep compass. deci pas.... de doua ori

  • StM, marţi, 20.06.2023 21:19

    deci iar suv, iar tractiune fata, iar struto camila care vrea sa para dar nu e. prefer un sedan corect sau un hatch cu ce trebuie. poate un crossover dar cu awd. iar partea cu "aproape premium" e ca si cum ai spune ca ai un morcov in dos si esti aproape gay. acolo ori e, ori nu e. asta cu aproape e poveste.

  • Banditos, miercuri, 21.06.2023 09:14

    exceptand o parte dinre SUV-istii ce simt ca o mai mare cand volanesc asa ceva, pentru un anumit tip de consumator un SUV-crossover este ideal. Pana nu esti in situatia respectiva nu te va prinde "moda asta"

  • Oghi, joi, 22.06.2023 02:09

    deci dai 42000 euro pentru un zr-v.. adica un civic cu 200kg mai greu, spatiu in spate mai mic(e o mica diferenta), portbagaj mai mic si aceasi motorizare.. FARA 4 X 4. Singurul avantaj e garda la sol. Nu ii inteleg pe cei de la Honda. Daca faceau civic ul cu 2 3 cm garda la sol mai marez era perfect.

  • @nsrei, joi, 22.06.2023 08:46

    Iar te bagi în seamă ca să știm cât de limitat ești ? Întâi să vă luați SUV să îl vindeți că nu v-a convenit siguranța și poziția la volan și pe urmă să bengăniți ca niște oligofreni că nu aveți Voi nevoie. Lumea asta nu e compusă numai din proști deși văd că încercați să faceți prozeliți.