Interior
Pentru că ZR-V se înfrățește cu Civic, vei găsi multe asemănări între cele două modele, în ceea ce privește interiorul. Spre exemplu, display-ul central al sistemului multimedia sau instrumentarul de bord.
Că tot veni vorba, momentan ai la dispoziție două niveluri de echipare: Sport și Advance.
Tot în funcție de versiunea bifată, Honda oferă o tapițerie mixtă (material textil și piele artificială) sau o combinație de piele sintetică și piele naturală. Pentru nivelul de echipare Advance, niponii au rezervat un Head-up Display de 6 inch, dar și un sistem audio Bose cu 12 incinte.
În rest, consola centrală a fost redesenată și integrează mai multe porturi de încărcare. Și tot în partea frontală ai o zonă de încărcare prin inducție pentru telefoanele modele.
Majoritatea habitaclului este acoperit cu materiale moi la atingere, inclusiv unul dezvoltat special pentru ZR-V. Acest material te duce cu gândul la modelele Mazda, dar trebuie spus că în compoziția lui regăsim particule fine de sticlă, pentru un plus de strălucire.
Desigur, ai și ceva plastic tare, dar l-am simțit în zone unde nu ajungi prea des cu mâinile. Scaunele sunt destul de confortabile, dar mi-ar fi plăcut să ofere o susținere laterală mai bună.
Un plus sunt butoanele fizice ale sistemului de climatizare. Ele sunt prezente și pe Civic, așadar nimic nou la acest capitol, dar am simțit nevoia să le menționez, în contextul în care tot mai mulți producători aleg să le integreze în sistemul multimedia, fiind mai dificil de utilizat.
În materie de spațiu, Honda ZR-V este destul de încăpătoare pentru 5 pasageri, chiar și cei din spate având destul loc la cap și picioare. Chiar și la o înălțime de 1.92 metri, nu am atins cu capul de plafon.
Cu toate scaunele în poziție normală, portbagajul poate "înghiți" 370 de litri sau 380 de litri dacă vorbim de ZR-V Sport. Cu bancheta rabatată, volumul portbagajului crește la 1.312 litri (1.291 litri pentru ZR-V Advance). Tot în portbagaj este montată și bateria.
Habitaclul este foarte bine antifonat. Chiar și așa, zgomotul motorului la turații mari și zgomotul creat de vânt vor fi destul de prezente la peste 120 km/h.
deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde