Siguranta
Fiind un model proaspăt lansat în Europa, mai durează puțin până când Honda ZR-V ajunge pe mâna specialiștilor Euro NCAP. Belgienii au testat, însă, anul trecut actualul Civic, căruia i-au acordat punctajul maxim de 5 stele. Un rezultat pe care nici nu mă gândesc ca ZR-V să nu îl egaleze.
Mai ales că șasiul a fost ranforsat, iar la interior regăsim 11 airbag-uri. În plus, pachetul Honda Sensing include o armată de sisteme de asistență.
Încă de la nivelul de echipare Sport vorbim de Blind Spot Information, Paking Sensor System, Cross Traffic Monitor și Driver Attention Monitor.
Selectezi nivelul de echipare Advance și primești, în plus, sisteme ca Road Departure Mitigation System, Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System, Traffic Sign Recognition, Adaptive Driving Beam, faruri cu funcție Auto High-Beam, Traffic Jam Assist și Intelligent Speed Assist.
deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde