Motor / Transmisie
Sub capotă, Hyundai a strecurat unul dintre motoarele sale care aparțin noului val. Este vorba despre agregatul T-GDI de numai un litru, capabil să dezvolte 100 de cai putere. Și pentru că este o unitate turbo, cuplul este destul de generos, ajungând la 172 de Nm. Este livrat devreme, ]nc[ de la 1500 rpm, ceea ce înseamnă că i20 Active este fâșneț și destul de vioi în aglomerările urbane. Plaja este destul de largă și energia pare să existe și dincolo de 3000 de rotații. Atunci când circulați cu viteză mare pe autostradă s-ar putea să dea semne de oboseală.
Este un propulsor cu resurse medii, care ar putea gâfâi doar atunci când mașina a primit toți cei cinci pasageri, iar portbagajul este plin ochi. Altfel, resursele sunt suficiente pentru a face din i20 Active o mașină vioaie în mediul urban. Și silențioasă pe deasupra, pentru că motorul de un litru este bine izolat de habitaclu. În plus, el este mult mai bine echilibrat decât unitatea de 0.9 litri a celor de la Dacia. Prin urmare, clienții vor fi scutiți de eventuale vibrații neplăcute la ralanti.
Motorul de un litru este asociat unei cutii manuale cu cinci trepte, cu o timonerie lungă, dar destul de precisă. Etajarea transmisiei este și ea ceva mai lungă, pentru a favoriza consumul.
@Automarket Comparati o masine de 11300€ cu una care porneste de la 16600€ Corect ar fi sa comparti cu, Captur si atunci nu mai are nicio sansa la banii astia iti iei o varinata full