Tinuta de drum
În oraș, Hyundai Kona Hybrid se conduce ușor, iar poziția la volan poate fi ajustată simplu. Chiar dacă preferi o poziție înaltă, trebuie spus că nu atingi cu capul în plafon.
Pe autostradă, mașina rulează nestingherită. Atunci când ajungi pe drumuri obișnuite și abordezi virajele puțin mai hotărât (ceea ce noi am avut din belșug pe Transbucegi), vei fi surprins de manevrabilitatea SUV-ului asiatic.
Direcția nu este foarte precisă, așa că va trebui să intuiești care sunt limitele aderenței. Nu primești foarte mult curaj în abordarea sportivă a virajelor nici de la ruliul pe care îl manifestă mașina.
Versiunea testată de noi a fost echipată cu jante de 18 inch, iar acest lucru s-a simțit mai ales pe drumurile puțin mai denivelate. Dar amortizoarele își fac foarte bine treaba și mai atenuează din șocuri.
Ca o concluzie, Hyundai Kona poate fi o mașină confortabilă atunci când vrei, dar poate fi și destul de sigură pe viraje.
A hidos cu fața aia bulbucată, spatele ăla de remorcă și interiorul ăla anost. Absolut hidos...