Tehnologie
Așa cum spuneam, a doua generație Kona mizează pe un interior tehnologizat. Instrumentarul de bord digital și display-ul central al sistemului multimedia sunt integrate într-un ansamblu curbat și au fiecare o diagonală de 12.3 inch.
Grafica ceasurilor de bord nu este personalizabilă, însă dacă selectezi modul de rulare Sport vor apărea câteva accente roșii și un steag în carouri în partea inferioară.
Sistemul multimedia este destul de intuitiv și nu se mișcă sacadat. Am menționat deja prizele Type-C, însă dacă vrei să-ți conectezi telefonul mobil la sistemul mașinii ai la dispoziție conectivitate Bluetooth, Apple CarPlay și Android Auto. Cu fir, ce-i drept.
Spuneam că selectorul transmisiei automate a fost mutat pe coloana de direcție, dar nu am menționat că acesta beneficiază de tehnologia shift-by-wire. În traducere, nu există nicio conexiune mecanică între selector și cutia de viteze. Totul se face electronic.
A hidos cu fața aia bulbucată, spatele ăla de remorcă și interiorul ăla anost. Absolut hidos...