Tehnologie

5.0

Așa cum spuneam, a doua generație Kona mizează pe un interior tehnologizat. Instrumentarul de bord digital și display-ul central al sistemului multimedia sunt integrate într-un ansamblu curbat și au fiecare o diagonală de 12.3 inch. 

Grafica ceasurilor de bord nu este personalizabilă, însă dacă selectezi modul de rulare Sport vor apărea câteva accente roșii și un steag în carouri în partea inferioară. 

Sistemul multimedia este destul de intuitiv și nu se mișcă sacadat. Am menționat deja prizele Type-C, însă dacă vrei să-ți conectezi telefonul mobil la sistemul mașinii ai la dispoziție conectivitate Bluetooth, Apple CarPlay și Android Auto. Cu fir, ce-i drept. 

Spuneam că selectorul transmisiei automate a fost mutat pe coloana de direcție, dar nu am menționat că acesta beneficiază de tehnologia shift-by-wire. În traducere, nu există nicio conexiune mecanică între selector și cutia de viteze. Totul se face electronic. 

 

 

 

 

  • Koma, miercuri, 18.10.2023 20:25

    A hidos cu fața aia bulbucată, spatele ăla de remorcă și interiorul ăla anost. Absolut hidos...

  • cos, joi, 19.10.2023 09:01

    Nenorocirea asta se compara cu Ford Kuga? Pai si Tucson cu cine naiba se compara nene?

  • ds, joi, 19.10.2023 09:35

    Se pare că hibridele fără încărcare la priză sunt compromisul ideal între termice și electrice iar motorul electric va fi noul turbo. Drept pentru care și consumul pare mai mult decât rezonabil, mai ales în oraș. Un 4.8 - 5.1 în București nu îl scoți nici cu un Matiz /Tico. Bordul - desenat "cuminte" , fără afafiuri, doar linii drepte, și nota bene, cu butoane fizice. Paradoxal, chiar îmi place, însă nu același lucru pot spune despre partea din spate, desenată total neinspirat, lămpile de stop par a fi de la altă mașină. Păcat!

  • sin, joi, 19.10.2023 12:59

    Asta a vrut și autorul să ne prezinte o mașină, dar să vândă ford kuga, la promoție, 12k discount, pentru că n-o cumpără nimeni. Hyundai-Kia menționează 0-100 km/h la șto, în realitate kona 1.6 GDI hibrid bate kuga de 190cp până în 70 km/h și are un consum cu 1,5-2 L/100 mai mic. Garanția de 6 ani vs. renumele Ford. Și tot mai există avantajul volumului pentru care există... Tucson.

  • PMC, joi, 19.10.2023 17:11

    Pai masina asta e o tampenie. Am si dat click pe articol numai si numai ca sa ma uit la consum. Daca tot am vazut ca are un consum nasol, m-am uitat la pret, care e si ala naspa. Deci o porcarie de masina. Nu merita nici sufletul din ea.

  • Trilulilu, vineri, 20.10.2023 11:07

    Modelul ăsta este un concurent direct pentru Karoq și Ateca, nu pentru Fordul menționat. Deși avea potențial uriaș de a fi arătoasă, i-au lipit farurile de Kia Sportage prea jos, la fel și stopurile. De ce? Naiba știe. Sunt exact în zonele implicate în cele mai multe tamponări, deci vor fi schimbate des.

  • andrei, duminică, 22.10.2023 18:20

    consum nasol???? in oras nu ai 5% cu niciun diesel! deci ce consum nasol??? e super ok pt astia de se fataie cu masina prin oras (o specie care e pe cale de disparitie prin tarile cu apa calda). atat scoti si cu o toyota hibrida. la drum lung, logic ca nu mai are cum sa scoata putin. dar nu polueaza ca un diesel! deci tot nu e rau. nu ca mi-as lua asa ceva, dar consumul in oras e chiar foarte bun. mai ales ca ei au testat in bucuresti, unde se circula groaznic.

  • @drogat electric, miercuri, 25.10.2023 13:32

    În afară, clasa medie locuiește în suburbii, iar transportul în oraș se face cu mașina. Săracii, nerezidenții, pachiștoanienii locuiesc în centrele vechi ale orașelor și folosesc mijloace de transport civilizate. Nu mai priza fantasme!!!