Interior
Așa cum spuneam și în cazul testului cu varianta diesel 2.0 CRDI, interiorul lui Tucson nu dezamăgește. De data aceasta, modelul testat a venit în echiparea de top Luxury+ și asta ne-a permis să ne răsfățăm cu scaune îmbrăcate în piele și cu toate gadgeturile posibile care pot fi montate pe acest model.
La volan, spațiul este mai mult decât suficient, iar poziția la volan este înaltă şi oferă o bună vizibilitate asupra traficului înconjurător. De un spațiu suficient se bucură și pasagerii, indiferent dacă ei călătoresc pe locul din față sau pe bancheta spate. Cei care au gândit interiorul modelului Tucson au pus accent pe latura practică, cu numeroase spații de depozitare. Ai unde să pui o sticlă de apă, telefonul mobil și alte obiecte pe care le avem asupra noastră.
Portbagajul este spațios și poate primi obiecte voluminoase, volumul total fiind de 488 litri. Spre deosebire de modelul diesel pe care l-am testat anterior, acest exemplar a venit cu hayon acționat electric ce oferă și o funcție mâini libere. Funcția este extrem de utilă dacă avem mânile ocupate atunci când venim de la cumpărături, de exemplu, fiind suficient să te apropii de spatele mașinii. După câteva secunde, un sunet intermitent te avertizează că hayonul se va deschide automat.
arata excelent, ma hazardez sa spun ca aproape de cx-5, interiorul iarasi pare reusit. motor nou, modern, iar ezitarile cutiei sunt convins ca se vor putea rezolva simplu, cu un update de soft daca vor dori. pretul, da e mare, dar in linia concurentei la care aspira. coreenii cresc usor usor, in calitate si fiabilitate. vom vedea pana unde...