Motor / Transmisie
Hyundai Tucson facelift este disponibil atât cu motorizări pe benzină, cât și cu propulsoare diesel. Versiunea testată de mine a fost echipată cu dieselul de top de 2.0 litri. Motorul oferă 185 de cai putere la 4.000 rpm și 400 între 1.750 și 2.750 rpm.
Unitatea pregătită de Hyundai răspunde plăcut chiar și la turații joase, iar la viteze de oraș, SUV-ul producătorului asiatic reușește să dezvolte un comportament agil și ușor de anticipat. Pe autostradă, chiar și la viteze care trec ușor de limita legală, motorul nu dă semne de oboseală. Dar un diesel rămâne un diesel: deși asiaticii au antifonat mai bine Tucson facelift, motorul își face simțită prezența la nivelul habitaclului imediat ce te apropii de 3.000 rpm.
Comportamentul agil de care Tucson dă dovadă în traficul urban poate fi pus și pe seama transmisiei automate cu opt rapoarte. Cutia celor de Hyundai schimbă plăcut, fără să transmită vibrații neplăcute la nivelul caroseriei. Au existat și mici momente de "bâlbâială" pe retrogradările rapide. Cei care vor să se simtă tot timpul în control, pot miza pe modul manual care poate fi accesat exclusiv prin intermediul selectorului amplasat pe tunelul median. Pentru moment, constructorul nu oferă și un set de padele.
SUV-ul producătorului nipon …………...este sud corean. Va rog sa corectati