Interior
Hyundai Tucson facelift a reușit să devină un SUV pentru europeni cu atuuri care să atragă de partea sa un public din ce în mai numeros. Iar interiorul SUV-ului asiatic reușește să cucerească câteva inimi.
Exemplarul testat a venit în echiparea de top Luxury, iar acest lucru ne-a permis să ne răsfățăm cu scaune îmbrăcate cu piele care vin cu reglaje electrice și încălzite și cu o serie de gadgeturi menite să sporească confortul în timpul șofatului.
Hyundai a pus accent pe spațiul oferit pasagerilor, iar acest lucru se va simți imediat ce urci la volan. Spațiul destinat șoferului este unul generos, iar poziția la volan este înaltă și oferă o viziilitate bună asupra traficului. Scaunele sunt confortabile și oferă un suport lateral plăcut.
Materialele plastice folosite de Hyundai sunt dintre cele mai diferite: de la zone acoperite cu un plastic moale și plăcut la atingere, la zone "îmbrăcate" cu un material dur și mai puțin prietenos cu receptorii de la nivelul pielii.
Așa cum am menționat și mai sus, Hyundai a pus preț pe spațiul oferit, iar în Tucson vei găsi cu ușurință un loc pentru depozitarea sticlelor, a mărunțișurilor și chiar și a obiectelor ceva mai voluminoase. Chiar și pasagerii din spate vor călători confortabil, iar portbagajul cu volum de 513 litri este gata să înghită bagajele pentru un weekend prelungit.
Hyundai nu a cedat tentației de a transforma orice instrument din interior într-o comandă aplicată prin intermediul unui ecran. Așa se face că instrumentarul de bord rămâne unul mixt (analogic și digital), în timp ce comenzile anumitor funcții și controlul sistemului de climatizare sunt acționate prin intermediul unor butoane fizice.
Hyundai nu scapă din vedere nici ergonomia, iar în imediata vecinătate a consolei centrale vei găsi o priză la 12V, un port USB și un port AUX. Tot aici, asiaticii au amplasat și un suport special dedicat telefonului mobil care poate fi comandat și cu o funcție pentru încărcare wireless (standard pe versiunea Luxury).
Ecranul central "plutitor" (noutate pentru Tucson) a devenit centrul de comandă al funcțiilor integrate de constructorului coreean. Sistemul de infotainment comunică cu pasagerii prin intermediul display-ului tactil cu diagonala de 8 inch. Software-ul are momente de întârziere în afișarea informațiilor, însă își mai șterge din păcate mulțumită unui meniu simplu de operat și de înțeles. Din păcate, singura modalitate de comandă a acestuia rămân atingerile discrete ale ecranului.
SUV-ul producătorului nipon …………...este sud corean. Va rog sa corectati