Tinuta de drum
În general, SUV-urile tind să aibă un comporatment rutier orientat mai mult către confort și mai puțin către sportivitate. Dar Tucson facelift a reușit să mă impresioneze plăcut prin modul în care îmbină cele două caracteristici amintite mai sus.
SUV-ul producătorului asiatic reușește să "înghită" fără mari probleme denivelările din asfalt. Cu mici excepții, suspensia lucrează curat și fără să producă zgomote pe care le vei resimți la nivelul habitaclului. Pe virajele abordate cu rapiditate vei observa cum Tucson are tendința să se încline, însă acest efect se desfășoară doar atunci când te apropii de limită.
Direcția îți permite să manevrezi cu destulă ușurință mașina în spațiile înguste, dar în același timp reușește să ofere suficient de multe informații cu privire la drum, iar acest lucru îi aduce lui Tucson o mare bilă albă.
Pentru cei care își doresc ceva mai multă agilitate, pot accesa setarea Sport. Aceasta oferă un răspuns mai vivace din partea motorului, un comportament ușor diferit din partea transmisiei și o direcție ceva mai "masculină".
Hyundai Tucson nu-și va petrece foarte mult timp în afara asfaltului, dar constructorul asiatic l-a pregătit și pentru momentele dificile din off-road. Astfel, Tucson are o gardă la sol de 172 de mm, un unghi de atac de 17.2 grade, un unghi de degajare de 23.9 grade și un sistem de tracțiune integrală. Același sistem de tracțiune integrală o să-ți ofere un plus de încredere în momentele în care ești hotărât să rulezi într-un ritm ceva mai rapid.
SUV-ul producătorului nipon …………...este sud corean. Va rog sa corectati