Hyundai Tucson facelift

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 185 CP AT8 4WD Luxury

Tinuta de drum

4.5

În general, SUV-urile tind să aibă un comporatment rutier orientat mai mult către confort și mai puțin către sportivitate. Dar Tucson facelift a reușit să mă impresioneze plăcut prin modul în care îmbină cele două caracteristici amintite mai sus.

SUV-ul producătorului asiatic reușește să "înghită" fără mari probleme denivelările din asfalt. Cu mici excepții, suspensia lucrează curat și fără să producă zgomote pe care le vei resimți la nivelul habitaclului. Pe virajele abordate cu rapiditate vei observa cum Tucson are tendința să se încline, însă acest efect se desfășoară doar atunci când te apropii de limită.

Direcția îți permite să manevrezi cu destulă ușurință mașina în spațiile înguste, dar în același timp reușește să ofere suficient de multe informații cu privire la drum, iar acest lucru îi aduce lui Tucson o mare bilă albă.

Pentru cei care își doresc ceva mai multă agilitate, pot accesa setarea Sport. Aceasta oferă un răspuns mai vivace din partea motorului, un comportament ușor diferit din partea transmisiei și o direcție ceva mai "masculină".

Hyundai Tucson nu-și va petrece foarte mult timp în afara asfaltului, dar constructorul asiatic l-a pregătit și pentru momentele dificile din off-road. Astfel, Tucson are o gardă la sol de 172 de mm, un unghi de atac de 17.2 grade, un unghi de degajare de 23.9 grade și un sistem de tracțiune integrală. Același sistem de tracțiune integrală o să-ți ofere un plus de încredere în momentele în care ești hotărât să rulezi într-un ritm ceva mai rapid.

  • M, miercuri, 29.05.2019 12:29

    SUV-ul producătorului nipon …………...este sud corean. Va rog sa corectati

  • cornel.socariciu, miercuri, 29.05.2019 12:44

    @M Rămăsesm cu gândul la rivalul nipon :) Am corectat. Mulțumesc.

  • adi_10, miercuri, 29.05.2019 12:48

    Arata bine masina, nu e o mare diferenta fata de versiunea anterioara dar e ok. Pt mine 35.000 de euro e mult, dar daca ne uitam ca un Audi A1 cu motor de 1.0 costa 34.000 de euro (varianta testata de voi) eu spun ca si pretul acestei masini nu este tocmai exagerat. Nu mai punem ca vorbim de un SUV 4x4 full option, nou.

  • Anonim, miercuri, 29.05.2019 13:34

    8 litri extraurban pentru ub suv diesel de 2 litrii 4X4 este mult .

  • Gogu, miercuri, 29.05.2019 13:50

    Auzi comportamentul sistemului de infoteinmant, când este lăudat de toată lumea, dar asa se întâmplă când ești fan vag

  • COCO, miercuri, 29.05.2019 15:39

    Am achizitionat versiunea pe benzina cu motorul de 1.6 si 177 CP,a costat 24.000euro,vroiam sa cumpar duster ce era 18700 euro,am considerat ca merita diferenta de bani aceasta masina coreana. Legat de Tucson nu pot spune decat ca sunt foarte multumit(cu exceptia consumului urban de 12%).

  • ironR, miercuri, 29.05.2019 16:03

    skoda octavia 3, 2.0 - 170cp, 4x4, automat, consum mediu dupa 100k km, 95% in oras Bucuresti = 12,8 - asta arata computerul de bord, AC in permanenta pornit, mers cum se poate, mai tare, mai incet, mai la consum, mai sportiv, na....in atatia km nu se mai discuta ce si cum. Nu laud, nu critic, doar informativ.

  • PMC, miercuri, 29.05.2019 16:20

    @Anoni: pe bune? E mult 8 litri la o masina de 1700 de kg la gol, cu cutie automata si cu 4x4? :) Du-te cu una pe benzina si vezi cat e acolo. Sau ia-ti electrica care incepe de la 60.000 de eur si te duce 200 de km. :)

  • Adio Diesel, joi, 30.05.2019 02:23

    Honda CRV hybrid 4x4 de 215 cai si consum 6,2 urban...adio Diesel

  • Rudolf D., joi, 30.05.2019 07:52

    @Adio. Si extraurban? Ca doar nu v-ati luat SUV sa mergeti prin oras?

  • adi_10, joi, 30.05.2019 10:59

    @Rudolf - cum adica nu se iau SUV pt mers in oras? asta e moda Rudolf, toata lumea se vrea cocotata! 10% din cei care au SUV si-au luat masina pt ca fac multe drumuri extraurbane, restul de 90% asa, sa ne dam mari prin Bucuresti. legat de consum te contrazic, iesi mult mai bine cu un hybrid fata de un diesel, ma refer la consumul total (gen 75% oras - 25% extra). s-a facut test drive pe HONDA CRV, uita-te;)

  • Rudolf D., vineri, 31.05.2019 07:57

    @adi_10 Asa este adi, ai dreptate. Nu sunt fan Diesel in oras. Hibridul e mai potrivit.

  • Bolivar, luni, 24.02.2020 17:14

    Ar fi meritat mai mult de 4.1 overall, părerea mea. Preturile foarte atractive, datorita ofertei cu discount. Am trecut pe la ei, interesat sa dau un sportage de 6 ani, și am găsit un preț mai mic decât la kia, pe anumite echipări. De exemplu motorul benzina aspirat pleacă de la 17200, iar la aproape 19000 iei echiparea style cu multe dotari. Varianta motor turbo, cutie automata, tot benzina, 177 cp pe la 24000, un preț imbatabil ținând cont de dotări și ce oferă. Interiorul arata superb, este mult îmbunătățit, iar cine vorbește prostii legat de materiale, calitate etc cu siguranță nu s-a urcat în el.