Interior
Faceliftul nu a adus foarte multe modificări la interior. Cheroke păstrează designul modelului antefacelift, dar plusează cu câteva materiale îmbunătățite și o ergonomie ușor revizuită. Avem acum un plastic Piano Black în centrul planșei de bord și plastic moale deasupra. În părțile inferioare ale bordului se păstrează plasticul tare și ușor cam neprietenos.
Acestea sunt detalii care îi vor interesa mai mult pe cei care nu plănuiesc foarte multe ieșiri cu Cherokee în teren accidentat. Tot pentru ei există și nivelul de echipare de top Overland, care beneficiază de o tapițerie din piele fină, o inserție de lemn pentru volan și multe elemente cromate. Covorașele din interior și din portbagaj sunt și ele moi și prietenoase.
Ergonomia rămâne în continuare una bună, cu butoane intuitive. Spațiile de depozitare sunt generoase, atât la nivelul portierelor, cât și al consolei centrale. Singura problemă e legată de spațiul pentru telefonul mobil. Avem o cotieră extrem de încăpătoare și suport pentru sticle, asta și pentru că frâna de mână convențională a fost înlocuită de una electrică.
Pe locurile din spate pot călători trei adulți, dar cu câteva condiții: să nu fie foarte înalți, corpolenți și pisălogi. Tunelul central este destul de coborât, dar spațiul pentru picioare nu este un exemplu de generozitate. De unde și pisălogeala pe distanțe lungi. De asemenea, dacă optați pentru un acoperiș panoramic și spațiul de la nivelul capului va deveni cam restrictiv pentru cei care au peste 1.80 metri înălțime.
Portbagajul poate măsura între 450 și 570 de litri, însă valoarea aceasta din urmă, cea mai promițătoare dintre toate, se poate obține doar plin glisarea banchetei spate. Ceea ce înseamnă compromisuri serioase pentru pasagerii de pe locurile din spate.
Hayonul este acționat electric, iar butonul de închidere se află poziționat în stânga jos, nu pe rama hayonului, așa cum se întâmplă la majoritatea mașinilor actuale.
Arata bine masina la exterior. Bordul insa e pur si simplu urat. Mare pacat.