Interior
Dacă la exterior noul Jeep Compass nu a primit foarte multe modificări estetice, interiorul versiunii facelift primește o planșă de bord complet nouă. Totul a fost schimbat, de la instrumentarul de bord, la ecranul pentru sistemul multimedia, profilul planșei de bord, chiar și panoul pentru controlul sistemului de climatizare. Nici volanul nu a scăpat și vine acum cu un design complet nou, mult mai arătos.
Materialele sunt de calitate decentă, se înscriu cu ușurință în limitele segmentului, ba chiar am putea spune că sunt peste medie în anumite zone. Bordul e acoperit de un plastic moale la atingere, panourile ușilor au un material similar în partea de sus, în timp ce scaunele pe modelul nostru de test au fost îmbrăcate într-o combinație de piele moale și material textil.
Ergonomia este bună, cu toate comenzile necesare poziționate foarte bine, ușor de folosit și intuitiv. O excepție ar fi aici butoanele pentru controlul sistemului audio, care sunt ascunse în spatele volanului. Deși este o abordare cunoscută pentru cei care au mai condus modele Jeep, novicii s-ar putea gândi că acestea lipsesc. Cel puțin în primă fază.
Spațiile de depozitare sunt generoase. Portierele pot acomoda sticle de apă înalte, cotiera oferă destul loc pentru portofel și alte mărunțișuri, în timp ce torpedoul este foarte încăpător.
Portbagajul are o capacitate de 438 de litri și poate înghiți chiar și bagaje ceva mai voluminoase, grație deschiderii ample și a buzei de încărcare destul de joasă. Din păcate, la acest capitol Jeep Compass este bătut de cam tot restul plutonului din segment, cu Mazda CX-5, Hyundai Tucson, Kia Sportage și Volkswagen Tiguan având considerabil mai mult spațiu în această zonă. Ultimul atinge chiar uimitoarea valoare de 615 litri.
Dacă ne uităm în segmentul premium avem de-a face cu portbagaje de 505 litri pe X1, 530 de litri pe Q3 și 435 de litri pe GLA. Doar aici avem o ușoară inferioritate.
Chiar și așa, spațiul interior este îndestulător, oferindu-ți posibilitatea de a transporta fără probleme până la patru adulți de peste 1.8 metri. Cu cinci, lucrurile devin înghesuite. Profilul ridicat al acoperișului se va asigura că cei de pe locurile din spate nu vor avea probleme cu spațiul la cap.
Varză.... Epoca dinozaurilor a trecut... Rivian R1T are câte un motor pe fiecare roată. Şi ce forţă instantanee are. Ăla da off road 4x4. https://youtu.be/KGqexebCcUo