Tehnologie
Noul Compass vine cu un sistem complet nou de afișare a informațiilor, atât la nivelul instrumentarului de bord, cât și la cel al sistemul multimedia. Noua interfață Uconnect arată și se miscă foarte bine, e intuitivă în folosire, iar ecranul de 10.1 inch (opțional) are o rezoluție înaltă. Meniurile sunt ușor stufoase, dar așa se întâmplă atunci când vrei să înghesui multă tehnologie într-un ecran. Din fericire, Apple CarPlay și Android Auto sunt disponibile standard și wireless.
Instrumentarul digital de bord este și el o revelație. Grafica este plăcută și meniul îți permite să alegi ce informații să fie afișate și în ce mod. Poți avea un design cu ceasuri clasice sau unul nou, cu viteza afișată în mijlocul ecranului și turometrul sub formă de bară, dedesubt.
Sistemul audio a fost și el o surpriză plăcută. Deși mașina de test avea doar echiparea de bază, cu 6 difuzoare, sunetul livrat de acestea a fost cald, cu o gamă largă de frecvențe acoperite și un bass clar, fără distorsiuni. Singura problemă în zona audio a venit de la panourile ușilor și plasticul rigid din care sunt făcute, care vibrează la anumite frecvențe.
Varză.... Epoca dinozaurilor a trecut... Rivian R1T are câte un motor pe fiecare roată. Şi ce forţă instantanee are. Ăla da off road 4x4. https://youtu.be/KGqexebCcUo