Interior
Kia a știut că trebuie să le ofere clienților săi cu pretenții sportive un interior pe măsură. Nu s-a abătut foarte mult de la rețeta unui Ceed standard, însă a presărat ingrediente sportive acolo unde trebuie. Mă refer la cusăturile roșii contrasante de pe volan și scaune, precum și la logo-urile GT apărute pe praguri și pe volan. Nu doar volanul are un aer sportiv, ci și scaunele, care beneficiază de o susținere laterală foarte bună și de tapițerie din Alcantara. Pedalele vin și ele cu suport metalic.
Dincolo de aceste detalii, interiorul lui Ceed GT oferă materiale destul de tari în partea inferioară. Ceed păstrează în continuare butoanele și nu caută să renunțe la ele, așa cum se întâmplă în cazul altor mărci. Tocmai asta face ca ergonomia să fie exemplară, mai ales în dreptul climatizării. Butoanele sunt ușor de citit și pe volan și pe planșa de bord.
Spațiile de depozitare s-au înmulțit și ele, clienții beneficiind acum de o zonă dedicată telefoanelor mobile chiar la baza planșei de bord. Tot aici există și un raft special pentru încărcarea prin inducție a telefoanelor mobile. Consola centrală are spațiu generos pentru sticle, cotiera este adâncă, iar în portiere încap sticle destul de mari.
Pentru cei care se gândesc la o compactă sportivă cu portbagaj, Kia Ceed GT promite 395 de litri, adică fix cât noua generație Renault Clio. Nu e foarte mult, dar e o valoare decentă, peste cea a lui Golf.
masina ii mai dezirabila decat multe produse similare ale unor marci de renume ,numai consumul de carburant ii un aspect care poate genera frisoane doar pentru cei care is prea entuziasti cu pedala de acceleratie iar cei 7 ani garantie is dovada clara a increderii pe care kia o are in produsele sale @razvan mirica la seat leon motorul 1.8tsi 180cp-250nm nu mai ii disponibil ,o fost inlocuit cu 2.0tsi 190cp-320nm