Tehnologie
Odată cu facelift-ul primit în 2019, tradus de italieni prin sufixul Evo, Lamborghini Huracan a ajuns să integreze un display tactil de 8.4 în consola centrală. El este prezent și pe Huracan Tecnica și prin intermediul lui pasagerii interacționează cu sistemul multimedia.
Ecranul se mișcă destul de bine și a dus la eliminarea mai multor butoane fizice. Spre exemplu, climatizarea o reglezi tot din meniul acestui display. Nu e tocmai ergonomic, dar se mișcă bine.
Ai apoi un instrumentar de bord digital care, în cazul lui Huracan Tecnica, are o grafică exclusivă. Adică turometrul nu este rotund ci este dispus sub formă de arc de cerc. Culorile se schimbă în funcție de modul de rulare selectat.
Apoi, am regăsit la interior și un sistem de telemetrie, cu cameră video integrată, care oferă informații detaliate cu privire la performanțele obținute pe circuit. Nu avem noi așa multe circuite, dar se cere să vizitezi unul din când în când, ca să folosești acest sistem de telemetrie.
Demult n-am mai avut onoarea/plăcerea de a citi un articol atât de reuşit (aproape ireproşabil...) pe AM (iar de regulă eu probez răbdarea de a parcurge cap-coadă ceea ce sesizez de la bun început că merită). Ştiţi butada (emisă de un clasic în viaţă) : iarna nu-i ca vara. Nici…V8 ca V10 (chit că motorul în speţă derivă de la un V8 de A.U. – apropo, tocmai din postura de fan OOOO decretez: singurul V8 al “ingolstadtienilor” de care nu se cade să te îndoieşti este un…”dizăl”, recte 4.2 TDI; toată viaţa îl voi recomanda, feroce chiar, dragă…Mafănikkk). Eh, “sufletul” de Lambo va avea întotdeauna aromă de V12, dar, într-adevăr, acest 5.2 V10 N.A. (deşi – subliniez: opinie pur personală – aş prefera oricând 5.0 V10 TFSI, 100 % concepţia lui A.U., başca exclusivist: doar pentru C6 RS 6) “te bagă în boală”. Totuşi, eu m-aş dedica break-ului de (înaltă) performanţă (de! – de felul meu, sunt net plebeic şi voi avea grijă prioritară ca doar aşa să cobor de pe planetă, între timp şi oprită, şi salvată :D), deşi realizez (în mod obiectiv) că – pe şosea, cel puţin – “ADN”-ul sport al supercarului (oricare!) nu admite comparaţie, implicit nici concurenţă. PS. Viitorul începe cu "V", dar se sfârşeste cu V.