Tehnologie

4.0

Faceliftul ne aduce o adevărată gură de oxigen în interiorul lui Ghibli. Corespondentul oxigenului este ecranul de 10.1 inch, amplasat în centrul planșei de bord. Are o luminozitate foarte bună și o grafică excelentă, bine definită, cu o serie de culori vii și plăcute. Simțul tactil este și el bun, însă procesarea comenzilor și a informațiilor poate avea uneori mici întârzieri.

Meniul nu este cel mai prietenos din lume, așa că ai nevoie de o acomodare. Bineînțeles că acest nou sistem multimedia, care rulează un Android în spatele ecranului generos, oferă conexiune Apple CarPlay și Android Auto.

Deși majoritatea rivalilor din segment au trecut deja la un intrumentar de bord complet digital, Maserati Ghibli nu face pasul. Păstrează un instrumentar clasic, cu două ceasuri analog. Acestea flanchează un computer de bord color, cu un afișaj generos, însă nu foarte complex.

Pe lista dotărilor o să regăsești scaunele reglabile elctric și încălzite, închiderea soft-close a ușilor, accesul și pornirea fără cheie. 

  • mm, marţi, 13.04.2021 07:49

    frumos

  • Bachelita, marţi, 13.04.2021 08:50

    S-a dus pe copca si Maserati,gata.100 000e,deschizi capota si vezi un plastic pe motor de zici ca e Golf,2000cmc la doua tone,cuane,asta e orice da' numa' sportiva nu.

  • @Unul altul, marţi, 13.04.2021 09:42

    Asa o fi dar intretinerea la ele e pacatoasa si nu ti-o poate face oricine,ma refer la suspensie. Unele consumau de noi mai mult ulei hidraulic decat motorina sau benzina, asta e si cauza pentru care au scos-o de pe masini,era complexa,costa mult si isi facuse o reclama negativa intre posesori in legatura cu fiabilitatea ei.In rest au fost masini foarte bune,AU FOST,sa ne intelegem,pana prin 2000 asa,la fel ca toate marcile.

  • Adormit, marţi, 13.04.2021 09:44

    Am raspuns din greseala aicinin loc de articolul cu Citroen. https://www.automarket.ro/stiri/noul-citroen-c5-x-motorizare-plug-in-hybrid-si-suspensie-activa-citroen-103337.html

  • cos, marţi, 13.04.2021 09:57

    Foarte frumoasa masina dar din pacate legendele urbane sau nu o fac prea rara pe strazi. Ar trebui sa le multumim celor cativa curajosi care o cumpara :)

  • cifre, marţi, 13.04.2021 10:37

    Văd că marota emisiilor CO2 e de neoprit și-n testele AM, deși motoarele cu ardere internă funcționează la fel ca noi, energetic vorbind. Și nici noxe nu mai emit practic. Suntem totuși obligați de-o vreme să purtăm noi înșine filtre obligatorii și să calculăm ”amprenta de carbon” a copiilor noștri.

  • Scrooge, miercuri, 14.04.2021 00:29

    cam si destul de invechita...pentru iubitorii de old school merge. pacat ca acesti iubitori nu prea stau bine pe cascaval. :)

  • Joe, miercuri, 14.04.2021 11:22

    Daca mi-as permite, dar nu este cazul, fara sa stau pe ganduri as alege masini Italiene vs Germane (Alfa - Maserati)

  • Oglinda marian, duminică, 16.05.2021 16:39

    Sunt smecher din tata fiu am cumpărat 10 pentru taxi voi săracilor gura mica oglinda marian branistea galati smecher din tata fiu

  • petrush, vineri, 18.06.2021 20:46

    ne place designul, sunetul motorului si calitatea materialelor. masina ,mai putin. siigur nu e nemteasca, dar nici macar cat arteon?