Tinuta de drum
Mazda CX-3 reuşeşte să îmbine confortul și dinamismul într-un pachet care ar trebui să-i pună pe jar pe competitori. Japonezii au reuşit să ofere o direcţie precisă, cu un feeling bun și uşor de manevrat, asociată cu o suspensie care filtrează bine denivelările şi ţine mașina pe trasa dictată de șofer. Cu toate acestea, ruliul caroseriei este prezent în mod inevitabil la schimbările rapide de direcție și când tempoul cu care sunt abordate serpentinele este ridicat.
Dintre competitorii direcţi, Nissan Juke se apropie cel mai mult la capitolul dinamism de CX-3 și chiar îl depășește în anumite situații și versiuni, dar nu face acest lucru fără sacrificii la confort. CX-3 reușește să fie mai așezat pe șosea decât Juke, chiar și când mergi repede cu el pe drumuri virajate și denivelate.
La fel cum este cazul multor modele din segment, abilitățile off-road nu sunt o prioritate pentru Mazda CX-3. Chiar și așa, garda la sol îţi permite accesul pe secţiuni de drum neasfaltat, dacă nu există denivelări mari sau noroi adânc pe acestea.
au facut si ei o masina sa fie in segment