Motor / Transmisie
Cea mai însetată versiune din gama lui CX-3 este unitatea cu patru cilindri, de 2.0 litri, care dezvoltă 150 de cai putere. Motorul aspirat livrează și un cuplu motor decent, de 204 Nm, oferit, de asemenea, la o turație decentă, adică 2800 rpm.
Asta înseamnă că puteți exploata destul de ușor resursele și nu este nevoie să păstrați acul turometrului în zone înalte. Cu alte cuvinte, Mazda CX-3 se simte foarte vioaie și în oraș, la viteze mici când rulați sub 2800 rpm. Resursele sunt suficiente pentru nevoile unui șofer cu aspirații normale. Ba chiar ar putea părea o alegere sportivă pentru unii. Crossover-ul dă semne de oboseală la viteze ceva mai mari, când vă aflați pe autostradă.
Cei 150 de cai putere sunt exploatați cu ajutorul unei cutii manuale cu șase rapoarte. Ca de obicei, Mazda impresionează prin precizie, printr-o cursă scurtă a levierului și printr-o etajare corectă. Primele rapoarte sunt scurte și favorizează accelerația. Ultimele două sunt mai lungi decât te-ai așteptat și ajută la păstrarea unor valori decente de consum.
Sunetul motorului este bine antifonat, fiind resimțit abia atunci când forțezi limitele și te apropii de zona roșie a turometrului.
beautyful