Performante
Deși motorul de 2.2 litri diesel a primit mici modificări și oferă ceva mai multe resurse, accelerația de la 0 la 100 km/h este mai lentă cu 0.1 secunde (9.6 secunde) comparativ cu vechea versiune. În schimb, viteza maximă a crescut de la 206 km/h la 208 km/h, o îmbunătățire greu de sesizat chiar și dacă vei avea de gând să "alergi" SUV-ul japonezilor pe autostrăzile fără limită de viteză din Germania.
Dacă în materie de consum niponul a reușit să vină cu perfromanțe de top, în cazul sprintului 0-100 km/h, CX-5 se află undeva la mijlocul plutonului. Cel mai agil este Volkswagen Tiguan, cu 7.9 secunde pentru 0-100 km/h, în timp ce Tucson facelift și Kodiaq reușesc și ele performanțe mai bune decât CX-5. De cealaltă parte a baricadei se află Ford Kuga și Nissan X-Trail, cu 10 secunde pentru repriza 0-100 km/h.
În ceea ce privește viteza maximă, niponul prinde un loc trei în urma lui Tiguan (212 km/h) și a lui Kodiaq (209 km/h).
Superba ca aspect, cuplu motor peste medie insa acceleratia cam dezamageste.