Interior
Schimbarea generației a adus un aer proaspăt la interior. A rămas însă mirosul de plastic nou, specific modelelor Mazda. Materialele păstrează o calitate bună, plasticul fiind moale pe planșa de bord și la nivelul portierelor. Mai sunt și zone în partea inferioară unde plasticul e ceva mai tare și neprietenos.
Pielea care îmbracă scaunele și volanul este fină și de calitate, apar multe inserții cromate și din aluminiu, iar finisajele se ridică la înălțimea cu care ne-au obișnuit japonezii. Noua generație nu a alterat ergonomia comenzilor pentru climatizare și pentru sistemul multimedia.
Schimbările estetice nu sunt majore, dar sunt simțitoare. Au apărut guri de ventilație noi, sistemul multimedia a fost integrat mai bine în planșa de bord, consola a fost și ea regândită, iar volanul are acum butoane noi.
Scaunele sunt confortabile, iar spațiul pentru pasageri este suficient chiar și pentru cei care vor sta pe bancheta din spate. Portbagajul are o capacitate de 506 litri, suficientă pentru nevoile unei familii normale, dar nici pe departe atât de generoasă precum cea a modelelor Tiguan, Kodiaq și CR-V. Totuși, cei 506 litri reprezintă ceva mai mult decât garantează Kuga, Sportage și Tucson.
Spațiile de depozitare sunt și ele generoase, atât la nivelul portierelor, cât și la nivelul consolei centrale. De asemenea, Mazda a gândit un spațiu uriaș pentru telefoanele mobile la baza consolei centrale.
Am lăsat pentru final izolarea habitaclului. Chiar dacă motorul diesel a fost bine împachetat, zgomotul de vânt la rulare este în continuare unul pregnant și devine prezent în habitaclu la viteze mari.
pana la urma, cutia e manuala sau automata? ca apare scris si asa si asa in mai multe locuri