Tinuta de drum
Mazda este recunoscut drept unul dintre cele mai sportive branduri de volum, ținuta de drum fiind una dintre principalele preocupări ale inginerilor japonezi. Noul CX-5 nu și-a pierdut din farmec, ba chiar a câștigat la acest capitol. Direcția este una dintre cele mai precise din segment, iar suspensia ușor rigidă ajută mult la crearea unei senzații de siguranță. Aderența în viraje este suplimentată cu ajutorul sistemului 4x4, care poate distribui resursele motorului între cele două axe în funcție de nivelul de aderență calculat la roată.
Chiar dacă nu este atât de relaxată precum cea a lui Renault Kadjar, spre exemplu, suspensia lui CX-5 pare a fi suficient de echilibrată pentru a-ți oferi o rulare confortabilă pe un drum cu gropi sau denivelări. Bineînțeles, un rol important aici îl au și jantele.
Un mare avantaj al noului CX-5 și încă o dovadă a calității pe care o caută japonezii este izolarea fonică a suspensiei. Aceasta nu transmite zgomote deranjante și pare să înghită orice groapă cu stoicism.
Noua generație i-a adus crossover-ului și sistemul G-Vectoring Control, care îmbunătățește stabilitatea mașinii în viraje. Funcția permite ajustarea cuplului motor în funcție de direcție, îmbunătățind astfel tracțiunea pe fiecare axă. Nevoia de a face corecții ale direcției se reduce, iar precizia acesteia crește.
pana la urma, cutia e manuala sau automata? ca apare scris si asa si asa in mai multe locuri