
Tehnologie
Instrumentarul de bord are o diagonală de 12.3 inch și este complet digital. Are o rezoluție bună, îți dă senzația de calitate, iar grafica și culorile se modifică în funcție de modurile de rulare selectate. De pildă, dacă activezi modul Sport, vei avea ceasuri de bord roșii.
Display-ul central al sistemului multimedia are și el tot 12.3 inch. La o primă vedere, ești tentat să depunctezi grafica simplă, dar asta doar pentru că te-ai obișnuit cu sisteme care mai de care mai colorate și cu fel de fel de animații. Apoi vei aprecia această simplitate și faptul că găsești foarte rapid orice funcție dorești, nu ești nevoit să cauți prin meniuri și sub meniuri.
Un lucru pe care tot nu pot să îl înțeleg, deși am condus mai multe modele Mazda, are legătura cu funcția tactilă a ecranului central. Sau, mai bine zis, cu lipsa acestei funcții atunci când utilizezi sistemul nativ al mașinii. Dar, odată ce activezi Android Auto sau Apple CarPlay, ecranul devine tactil.
CX-60, la fel ca CX-80, vine cu o funcție pe care nu o regăsești la rivali. Mă refer, desigur, la sistemul care ajustează automat poziția la volan în funcție de înălțimea șoferului. Nu este cea mai exactă poziționare, cel puțin în cazul meu, dar este un "party trick" bun.
Dacă tot am pomenit mai sus de Android Auto și Apple CarPlay, nu trebui să îți faci griji că rămâi fără baterie la telefon. Ai mai multe porturi USB-C, atât în față cât și în spate, prize la 12V și chiar și o zonă de încărcare wireless oferită în standard.
Ziaristii lui peste prajit...."De exemplu, cusătura de pe bord o imită pe cea a unei săbii katana, iar pe scaune ai o inserție care imită țesătura unui kimono". Cusatura imita pe cea a unei sabii katana? Cum adica? Ce a vrut sa spuna autorul aici? Linia neagra de pe scaune imita tesatura unui kimono? Ha ha ha....mai bine luati un adolescent de liceu sa va scrie articolele, stimati domni jurnalisti.