Design
În luna noiembrie s-au împlinit 10 ani de când Mazda introducea filozofia de design Kodo Soul of Motion. Iar toate modelele japonezilor produse în ultimul deceniu s-au bazat pe acest curent, inclusiv MX-30.
Spre deosebire de restul gamei SUV, modelul electric plusează cu o serie de elemente estetice speciale. Grila frontală este mult mai mică, caroseria este disponibilă în trei nuanțe (pentru a scoate în evidență caracterul dinamic), iar portierele spate sunt inspirate de cele ale lui RX-8. Cârcotașii vor spune că și BMW i3 are același timp de portiere, însă RX-8 stârnea imaginația celor mici înainte ca electricele să înceapă să circule pe străzi.
Per total, MX-30 reușește să atragă atenția celor din jur, însă nu o face într-un mod ostentantiv, liniile lui CX-30 putând fi confudante cu ușurință cu cele ale SUV-ului electric.
aboradrea mazda pentru electrice nu e rea deloc. chiar daca autonomia pare mica, bateria se si incarca repede, iar masina ramane usoara. dpmdv pare o oferta buna!