Interior
Interiorul lui MX-5 RF nu este diferit de cel al decapotabilei cu soft-top. Singura diferență ar fi butonul de acționare electrică a acoperișuluii. Liniile interioare sunt simpliste, materialele nu sunt neapărat moi și prietenoase, dar sunt clar o îmbunătățire față de vechea generație. Tot mai bune sunt și scaunele Recaro, cu o susținere laterală foarte bună.
Ergonomia este în continuare una exemplară, comenzile climatizării și cele de pe volan fiind amplasate intuitiv. Prin urmare, acomodarea se face rapid și la interior.
Cu spațiile de depozitare s-ar putea să aveți unele probleme. Mai ales dacă mașina din care v-ați dat jos a fost una mai mare. De exemplu Mazda6. Telefonul mobil primește un spațiu destul de bine gândit la baza planșei de bord. Apoi există o pseudo cotieră în care nu prea intră nimic. Mai sunt și două suporturi de pahare, amplasate în dreptul spătarelor, deci cam greu de accesat. Ar mai fi o cutie pentru depozitare în spatele scaunelor, unde vor sta, probabil, actele și celelalte mărunțișuri.
Portbagajul este minimalist. Are o capacitate de 127 de litri, adică doar cu trei litri în minus față de versiunea cu acoperiș din pânză. Portbagajul este restrictiv, singura modelitate de a profita din plin de el fiind o bună organizare a lucrurilor pe care le aveți de transportat.
Unde sunt facute pozele? e superb locul......