Mercedes-Benz Clasa A

2.0 Benzină Turbo (AMG A35 4Matic) 306 CP 4x4 Aut7

Interior

4.5

Am început testul prin a vă spune câte ceva despre scaunele AMG Performance capabile să te țină strâns indiferent de modul în care abordezi virajele. Un alt punct de atracție pregătit de nemți îl reprezintă volanul cu cele două zone tactile pentru controlul funcțiilor de pe instrumentarul de bord și de pe sistemul de infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Totodată, nemții au pregătit și două butoane amplasate în partea stângă a volanului. Acestea controlează transmisia (manual sau automat) și rigiditatea supensiilor (sport, sport+ sau confort). În partea din dreapta a volanului, nemții au integrat un selector care dispune de un ecran de dimensiuni mici care afișează modul de rulare (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual). Schimbarea acestora se face prin rotirea selectorului.

Instrumentarul digital de bord are o diagonală de 10.25 de inch și vine cu o temă special gândită pentru modelele din gama AMG. Aceasta se numește Supersport și iese în evidență prin turometrul poziționat central. În partea stângă a ecranului, șoferul poate opta pentru afișarea consumului de carburant, denumirea radioului sau cel mai bun timp obținut pe diverse circuite. În partea dreaptă a instrumentarului de bord, AMG A35 poate afișa navigația, resursele folosite și setările mașinii.

În rest, rămâne cum am discutat în momentul testului cu Clasa A. Ergonomia este bună, majoritatea elementelor de interior sunt fabricate din materiale bune, iar ecranul sistemului de infotainment poate fi controlat în trei moduri: touchpad-ul de pe volan, atingerea ecranului sau utilizarea touchpad-ului generos amplasat la nivelul tunelului median. Acesta din urmă îți răsplătește fiecare atingere cu un implus fizic prin care te ajută să înțelegi mai ușor că sistemul a preluat comanda. Totodată, Mercedes-Benz a păstrat butoane clasice pentru controlul climatizării, iar sunetul produs de acestea este lipsit de armonie și vine în antiteză cu restul "ecosistemului" nemțesc de la nivelul habitaclului.

  • andrei, miercuri, 19.12.2018 10:19

    Care a fost costul versiunii testate? A depasit 60000 euro? Cred ca devalorizarea este socanta la o astfel de masina.

  • Venturi, miercuri, 19.12.2018 12:56

    AMG-ul saracului? Cat de sarac trebuie sa fii ca sa-ti permiti un A35?

  • Q, miercuri, 19.12.2018 20:52

    Nu sunt deloc impacat cu noua filosofie de design Merecedes.Fosta generatie arata de 10 ori mai bine,la fel si in cazul CLS-ului.Farurile fata sunt prea jos amplasate si au o forma destul de aiurea,la fel ca farurile spate.In rest,numai de bine!

  • Bobo, duminică, 23.12.2018 00:10

    ca de obicei subiectivi. Daca nici acest interior si tehnologia mbux laudata de toti nu va determina sa dati 5/5 atunci chiar inseamna ca va plac mult carutele VAG.

  • mircea, duminică, 30.12.2018 15:37

    Mie imi place acest site pentru ca nu ced ca opiniiile mele de fan auto sunt ,in mod necesar , unicele si singurele valabile. Citesc,curent , portalurile auto de(in) limba engleza (what car,autoexpress,autocar, topgear,parker,carwow,honestjohn,pre,autogeful,inclusiv v/bloguri etc) si incerc sa-mi fac o idee din mixul comentariilor. Vad si pe forumurile lor comentarii uneori agresive,dar la noi cele agresive predomina. Masina pe care cetateanul roman si-o cumpara este,daca afost de noua, cea mai buna.Evident ca cei care cumpara altceva sunt niste dobitoci sau ,in cel mai bun caz fraieri. Cei care cumpara sh,cred despre cei care cumpara masini noi ca sunt ,in cel mai bun caz,inconstienti. Ti-e si frica sa scrii o parere! Viata grea pentru redactie! Eu va urez la multi ani, Automarket !