Interior
Am început testul prin a vă spune câte ceva despre scaunele AMG Performance capabile să te țină strâns indiferent de modul în care abordezi virajele. Un alt punct de atracție pregătit de nemți îl reprezintă volanul cu cele două zone tactile pentru controlul funcțiilor de pe instrumentarul de bord și de pe sistemul de infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience).
Totodată, nemții au pregătit și două butoane amplasate în partea stângă a volanului. Acestea controlează transmisia (manual sau automat) și rigiditatea supensiilor (sport, sport+ sau confort). În partea din dreapta a volanului, nemții au integrat un selector care dispune de un ecran de dimensiuni mici care afișează modul de rulare (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual). Schimbarea acestora se face prin rotirea selectorului.
Instrumentarul digital de bord are o diagonală de 10.25 de inch și vine cu o temă special gândită pentru modelele din gama AMG. Aceasta se numește Supersport și iese în evidență prin turometrul poziționat central. În partea stângă a ecranului, șoferul poate opta pentru afișarea consumului de carburant, denumirea radioului sau cel mai bun timp obținut pe diverse circuite. În partea dreaptă a instrumentarului de bord, AMG A35 poate afișa navigația, resursele folosite și setările mașinii.
În rest, rămâne cum am discutat în momentul testului cu Clasa A. Ergonomia este bună, majoritatea elementelor de interior sunt fabricate din materiale bune, iar ecranul sistemului de infotainment poate fi controlat în trei moduri: touchpad-ul de pe volan, atingerea ecranului sau utilizarea touchpad-ului generos amplasat la nivelul tunelului median. Acesta din urmă îți răsplătește fiecare atingere cu un implus fizic prin care te ajută să înțelegi mai ușor că sistemul a preluat comanda. Totodată, Mercedes-Benz a păstrat butoane clasice pentru controlul climatizării, iar sunetul produs de acestea este lipsit de armonie și vine în antiteză cu restul "ecosistemului" nemțesc de la nivelul habitaclului.
Care a fost costul versiunii testate? A depasit 60000 euro? Cred ca devalorizarea este socanta la o astfel de masina.