Motor / Transmisie
Mercedes ne-a pus la dispoziție toată gama sa de modele. Știu însă că românilor le place în special varianta sedan, așa că m-am orientat către faceliftul berlinei. Dar pentru că era posibil să vă plictisesc cu miile de componente noi și neobservabile, am zis că testul ăsta poate fi condimentat numai dacă țintesc cele trei litere magice: AMG.
Așa că am nimerit în Mercedes-AMG C43 sedan, modelul care se năștea acum câțiva ani pentru a umple golul dintre versiunile de serie și C63 AMG. Faceliftul i-a adus lui C43 AMG nu doar o serie de modificări estetice și tehnologice, dar și ceva mai mulți cai putere sub capotă. Motorul V6 de 3.0 litri a primit două turbocompresoare mai mari și s-a trezit cu 27 de cai putere în plus. Adică totalul a urcat acum la 390 de cai.
Cuplul motor a rămas neschimbat, 520 de Nm, disponibili între 2500 și 5000 de rotații. O plajă de cuplu suficientă și mereu dispusă să îți arunce capul în tetiere. Dar C43 AMG rămâne o bestie și după ce treci de 5000 de rotații. Mașina are resurse inepuizabile și te împinge brutal către cei 250 de km/h indicați în talon.
Mă gândesc cu fascinație la ce poate ascunde versiunea de top C63 AMG.
Cei 520 de Nm sunt administrați cu ajutorul unei cutii automate TCT 9G-Tronic, revizuită și ea pentru a oferi rapoarte mai scurte și un impuls mai bun la retrogradare. În modul Sport+, aceasta parcă refuză să schimbe. În modul Comfort, alternarea treptelor se face pe nesimțite. Deci e o cutie cu două fețe, care face din C43 AMG un sedan ce poate fi condus și în traficul de zic cu zi.
Pentru cei care vor să își încordeze mușchii la volan, să își testeze reflexele și să exploateze după bunul plac resursele de sub capotă, există și un mod exclusiv manual al cutiei automate. Asta înseamnă că o să ajungi de câteva ori în limitare până te obișnuiești să schimbi tu atunci când trebuie. Este inutil să vă spun că padelele din aluminiu amplasate în spatele volanului garantează un răspuns excepțional.
Nu am uitat nici de sunetul motorului, un detaliu extrem de important pentru toți fanii Mercedes. Am vești bune: ce iese pe evacuare se aude la fel de bine și de bărbătește. Modurile de rulare aduc tonalități diferite pentru evacuare. E clar că în Comfort ea va fi cuminte ca un cățeluș, iar în Sport+ va urla necontrolat.
Dacă totuși vreți să vă treziți vecinii și atunci când rulați în Comfort, există un buton pe consola centrală care dă volumul evacuării la maxim.
ne asteptam la informatii despre 2.0 benzina ,si uite ce avem:.o masina ptr premianti. apoi la o masina de 400 cp, i-au placut " materialele de la interior ,meniul intuitiv multimedia si sunetul motorului".