Interior
Dacă la nivel exterior ai parte de un joc de tipul „Găsește diferențele”, interiorul trădează o oarecare evoluție. Asta dacă bifezi corect niște elemente din lunga listă de opționale. Versiunile de serie vin cu 28 de configurații disponibile pentru tapițerie. Dacă vă place lemnul nu doar acasă, ci și în mașină, Mercedes Clasa C include acum pe lista de opționale finisaj de nuc sau stejar.
În cazul versiunii mele, divizia AMG a pregătit aluminiu mat și fibră de carbon. Nu lipsesc nici cusăturile contrastante de culoare roșie. Odată cu faceliftul, volanul poate fi de trei feluri, în funcție de echipare. Primește suprafețe tactile ca în cazul fraților mai mari și pe versiunea AMG a fost configurat cu un mix de piele, Alcantara și aluminiu lucios.
Bineînțeles, volanul este doar unul dintre elementele care poartă logo-ul AMG, pe lângă pragurile, covorașele și scaunele personalizate. Există multe spații de depozitare pe consola centrală, există spații generoase și la nivelul portierelor, precum și în cotieră. Pe locurile din spate pot avea loc doi adulți, o a treia persoană fiind clar incomodată de tunelul central ușor cam ridicat. Spațiul la picioare este decent.
Portbagajul păstrează o valoare de 480 de litri în cazul sedanului și de 490 de litri în cazul break-ului. Pe viitor, mi-aș dori o gură de încărcare ceva mai mare pentru sedan și o arhitectură care să permită introducerea unor trolere în portbagajul cabrioletei, care se poate dovedi un coșmar în această situație. Am testat și varianta cabrio în cadrul evenimentului internațional și ăsta a fost detaliul cel mai enervant.
ne asteptam la informatii despre 2.0 benzina ,si uite ce avem:.o masina ptr premianti. apoi la o masina de 400 cp, i-au placut " materialele de la interior ,meniul intuitiv multimedia si sunetul motorului".