Siguranta
EuroNCAP a izbit Mercedes Clasa C de barierele sale deformabile încă din 2014. Scorul a fost de cinci stele. S-au schimbat însă multe de atunci, mai ales normele de testare, care au devenit tot mai stricte.
Chiar și așa, în 2017, atunci când EuroNCAP și-a îndreptat atenția asupra variantei decapotabile, punctajul a fost tot unul maxim. Prin urmare, nu pot decât să presupun că și faceliftul va obține tot cinci stele. Mai ales că vine acum echipat cu o mulțime de sisteme noi de siguranță, preluate de la nava amiral Clasa S.
Este suficient să vă spun că poate rula semi-autonom și înțelegeți nivelul tehnologiilor de siguranță disponibile. Pe lângă sistemul de frânare în situații de urgență cu posibilitate de detectare a pietonilor și bicicliștilor, pe lângă cel de monitorizare a unghiului mort și pe lângă cel de păstrare a benzii de mers, Mercedes Clasa C vine cu un radar și o cameră frontală care văd până la 500 de metri în față. Dintre acești 500 de metri, primii 90 sunt vizualizați în 3D.
Pilotul automat care păstrează distanța față de vehiculul din față lucrează acum împreună cu sistemul de navigație și poate adapta viteza și în funcție de infrastructură. Adică poate încetini când te apropii de o intersecție sau când urmează un viraj mai strâns.
Sistemul de păstrare a benzii de mers nu doar corectează traiectoria vehiculului, dar și frânează ușor roțile care au deviat de pe traseu. De asemenea, funcția Active Emergency Assist poate detecta situațiile în care șoferul nu mai răspunde la comenzi și poate trage și staționa mașina pe banda de urgență, apelând organele de intervenție rapidă.
ne asteptam la informatii despre 2.0 benzina ,si uite ce avem:.o masina ptr premianti. apoi la o masina de 400 cp, i-au placut " materialele de la interior ,meniul intuitiv multimedia si sunetul motorului".