Interior

3.5

Conform Mercedes-Benz, diferența esențială dintre noua Clasă T și Citano ar trebui resimțită la interior. Aici, puștiul nou ar trebui să strălucească și să-ți ia ochii cu finisaje și materiale mai bune. Și da, Clasa T se simte un pic mai bine la interior, cu un mix decent de materiale, dar, totuși, departe de ce te-ai aștepta de la un model cu această siglă. Plasticul tare se face observat pe zona de jos a panourilor de uși, dar și pe mare parte din planșa de bord. Texturile sunt și ele decente, dacă bifezi opțiunile corecte în configurator.

Modelul meu de test era decorat cu piele naturală și sintetică pe scaune, dar și pe anumite zone de pe bord și uși. Cu toate acestea, versiunea aceasta era și cea mai scumpă pe care o poți comanda, așa că ar fi bine să ai grijă ce configurezi.

De exemplu, pe modelele mai bine echipate vei regăsi material Neotex pe cotiere, o combinație de piele nabuc cu neopren. Pielea Artico poate fi folosită pentru tapițeria scaunelor, dar numai de la nivelul de echipare Style în sus.

Accesul în mașină este facil, mai ales pentru cei de pe locurile din spate. Asta pentru că, în spiritul unui adevărat MPV, ușile spate sunt glisante. Așadar nu vei avea probleme cu pasagerii și nici cu încărcarea unor eventuale bagaje mai mari. Scaunele spate se pot plia, iar spațiul de depozitare crește de la 520 de litri, la peste 2.100 de litri. Nu numai cifrele vorbesc despre o mașină practică, ci și configurația ei. Buza de încărcare este inexistentă, iar toată caroseria este aproape pătrată, ceea ce va face folosirea întregului spațiu destul de facilă. Există și o cotieră centrală care adăpostește, și ea, un spațiu de depozitare.

Tot la acest capitol trebuie să menționăm și spațiul de depozitare suplimentar, din zona de deasupra capului pasagerilor față, precum și oglinda suplimentară de deasupra celei retrovizoare. Aceasta este foarte curbată și îți va permite să supraveghezi ce se întâmplă în spate atunci când ești la volan.

  • oricine, vineri, 24.03.2023 10:47

    Bravo Mercedes ! Așa se procedează la demolarea mitului de a fi șefa mașinilor. Prin mașini de maidan care utilizează motoare diesel pe care Dacia rar le mai folosește și prin modele care nu se știe la ce folosesc . Și dacă mai umblați și la fiabilitate îi ajungeți pe chinezi din urmă.

  • Cucurigu, vineri, 24.03.2023 13:20

    Luat modelul ăsta, coborât plafonul 10-15cm și poți face să dispară clasa A și B. Lungit 10-15cm, înălțat 2-4cm și poți scăpa și de GLC.

  • Cucurigu, vineri, 24.03.2023 13:24

    De altfel, o astfel de caroserie ar putea înlocui toate SUV-urile până în zona medie, fiind mai eficientă dpdv al consumului, mai încăpătoare fără să fie la fel de masivă. Și costurile de achiziție și exploatare ar fi mult mai mici de asemenea.

  • bravos, joi, 30.03.2023 20:40

    am condus si eu. doar ca se chema dacia joagar.