Tehnologie
În spatele volanului regăsim bine cunoscutul instrumentar de bord digital, cu ecran de 12.3 inch. Este o prezență constantă pe toate modelele germanilor, de ultimă generație, așadar știm deja ce poate. Grafica se modifică, fără nicio întârziere, cu ajutorul butoanelor de pe volan.
Piesa centrală a bordului este ecranul sistemului multimedia MBUX, cu o diagonală de 11.9 inch, poziționat pe verticală.
Ajuns deja la a treia generație, sistemul integrează un procesor mai puternic, un meniu simplificat și pictograme suficient de mari pentru a fi vizibile în orice situație.
Sistemul multimedia MBUX se mișcă foarte bine, dar parcă tot prefer mai mult butoanele fizice. Mai ales că, tot prin intermediul sistemului multimedia, interacționezi și cu funcțiile sistemului de climatizare.
Pentru a-ți fi mai ușor atunci când conduci, modificarea temperaturii este indicată și de schimbarea culorii de fundal a fantelor de aer. Roșu pentru creșterea temperaturii și albastru pentru scăderea temperaturii. Simplu, dar de efect.
Mașina testată de noi a fost echipată cu farurile Digital Light, cu funcție de proiecție. Pe scurt, farurile proiectează diferite simboluri pe asfalt, de pildă atunci când te apropii prea mult de mașina din față sau de axul central al drumului.
Cum naiba sa iti placa un SUV mai mult decat un COUPE elegant cu linii fluide? P.S. Mai ales ca oricum posesorii de SUV folosesc masina in oras si dpdv al sigurantei, in cazul in care lovesti un TIR, tot nu ai sanse de "izbanda".