Calitate / Pret

3.0

Dacă vrei cu ardoare un EQB și ai un buget limitat, trebuie să știi că prețurile încep de la 54.000 de euro. Asta, bineînțeles, pentru versiunea de bază, EQB 250. Pentru modelul testat de noi, socotelile încep de la 57.100 de euro, dar, așa cum presupuneți deja, lucrurile nu se opresc aici.

Așa cum e cazul cu producătorii germani premium de ceva timp încoace, pentru cam orice dotare de lux trebuie să plătești. Nota de plată finală pentru modelul nostru EQB 300 4Matic a fost de 72.000 euro. Din cauza opționalelor.

Cel mai scump pachet a fost cel denumit Edition 1, care aduce câteva elemente speciale pe mașină. Acestea includ pachetul de design AMG, instrumentarul de bord complet digital, keyless go, asistentul la conducere, inclusiv Distronic, volanul îmbrăcat în piele Nappa, covorașele cu model special, precum și jantele de 20 de inch. Totul pentru 4.700 euro.

Alte opțiuni memorabile au fost suspensia adaptivă (990 euro) sau pachetul Premium Plus II de 4.600 de euro, care include scaun pasager ajustabil electric cu funcție de memorare, iluminare exterioară de proximitate cu proiectarea logo-ului, head-up display și alte câteva dotări.

Prețurile rivalilor nu sunt mai mici, deși BMW iX1 s-ar putea să facă notă discordantă, având în vedere că, momentan, nu știm ce preț de pornire va avea. Jaguar I-Pace începe de la 66.000 euro fără TVA, în timp ce Q4 e-tron 40 începe de la 57.100 de euro.

  • ACE - Craiova, vineri, 12.08.2022 14:35

    Chiar daca nu este la fel de luxos as spune ca (si) modelul SKODA Enyaq Coupe i-ar fi un concurent de seama: - portbagaj 570 litri; - garda la sol 18,6 cm; - autonomie intre 416-544 km WLTP. Nu stim inca pretul acestuia (in Romania) dar este posibil sa porneasca de la cca. 45-47.000 € ...

  • Seriff, vineri, 12.08.2022 16:20

    Mie imi place ca toti lauda caii putere, in cat timp ia suta, cuplul instant, dar dupa aia spun ca am mers cu 70 si cu 100, dupa cu maxim 130, adica mai pe scurt, nu ne-am dat la ea ca ne era frica sa nu ramanem in pana prostului cu stecherul in mana, degeaba ai acceleratie si putere daca nu te poti bucura de ea fiindca scade drastic autonomia care oricum e mega penibila, nu poti sa te duci linistit la mare ca trebuie sa cauti prize.

  • Gabriel.Nica, sâmbătă, 13.08.2022 12:43

    @Seriff nu e vorba de pana prostului dar in tara asta mai avem si niste legi... Care trebuie respectate. Imi cer scuze ca nu merg cu 200 pe autostrada ca ultimul meltean sau ca nu fac depasiri nebune pe DN1 pentru ca am "multi cai putere".

  • Mike, sâmbătă, 13.08.2022 17:56

    Pentru o primă versiune (deşi au anumite revizii îmbunătăţite) este OK, dar trebuie să mai lucreze la optimizare şi consum. Totuşi maşinile Mercedes întotdeauna au fost mai grele, pentru că au mult mai multe în ele. Numai insonorizarea aduce multe kg în plus.

  • Seriff, miercuri, 17.08.2022 13:30

    @Gabriel Nica pai atunci care mai e rostul sa ai atatia cai putere? Ca 100 la ora prinde si un logan de 75 de cai, nu a zis nimeni sa mergi cu 200 la ora, dar nici sa mergi cu 100 pe autostrada de frica sa nu ramai fara baterie. Legat de limitele de viteza, tu daca ai de facut un Bucuresti - Timisoara vrei sa imi spui ca mergi 100% legal, nu depasesti deloc limitele de viteza, nu te mai da mai catolic decat papa. Si nu mai face atata propaganda la masinile electrice, stim ca nu ti-ai cumpara nici tu asa ceva, stim ca esti platit sa le lauzi.

  • Gabriel.Nica, joi, 18.08.2022 00:25

    @seriff nu am mers cu 100. Mai citeste o data. Am mers la limita legala. Si da, merg 100% legal daca ma duc de la Bucuresti la Timisoara. Tu esti liber sa faci ce vrei si poate sa te lovesti si de un cap de pod. Cine sunt eu sa iti doresc binele si sa mergi in siguranta? Cat despre plata... Noi sa fim sanatosi. Ar trebui sa fiu miliardar la cati oameni m-au acuzat de asta.

  • Seriff, joi, 18.08.2022 13:15

    Nici tu nu te crezi cand spui ca de la Bucuresti la Timisoara respecti toate limitele de viteza. Oricum nu asta conteaza, conteaza faptul ca laudati atata caii masinilor electrice, dar dupa o dati ca nu ii putem folosi fiindca se duce imediat bateria, pai atunci spuneti ca au multi cai, dar degeaba fiindca nu pot fi folositi si recomandati oamenilor sa isi ia masini diesel sau benzina nu porcariile astea care mai sunt si mega scumpe.