Design
Dacă GLB este definit de către Mercedes-Benz drept un mini-GLS, atunci EQB ar trebui să fie un mini-EQS SUV, nu? Ei bine, cronologic, lucrurile nu stau chiar așa, dar cert este că EQB are un design adaptat la sub-brandul electric al celor de la Mercedes-Benz, Mercedes-EQ.
Practic, partea frontala a fost modificată pentru a fi cât mai aerodinamică. Aici avem acum o grilă obturată complet, decorată cu o bară luminoasă în partea de sus, care unește elementele DRL din faruri, caracteristice modelelor electrice din Stuttgart.
În rest lucrurile arată la fel ca pe un GLB termic, cu proporții colțuroase pe alocuri, dar și cu o iluminare LED de efect, încastrată în stopuri. Bara din spate nu mai are acum elementele ornamentale care ne aminteau de țevile de eșapament clasice, iar jantele de 20 de inch în Rose Gold de pe modelul nostru de test au creat un contrast puternic cu vopseau Denim Blue.
Partea cea mai bună este că, fiind vorba de un SUV premium german, posibilitățile de personalizare sunt aproape infinite, atât timp cât ești dispus să plătești pentru ele.
Chiar daca nu este la fel de luxos as spune ca (si) modelul SKODA Enyaq Coupe i-ar fi un concurent de seama: - portbagaj 570 litri; - garda la sol 18,6 cm; - autonomie intre 416-544 km WLTP. Nu stim inca pretul acestuia (in Romania) dar este posibil sa porneasca de la cca. 45-47.000 € ...