Design

4.0

Dacă GLB este definit de către Mercedes-Benz drept un mini-GLS, atunci EQB ar trebui să fie un mini-EQS SUV, nu? Ei bine, cronologic, lucrurile nu stau chiar așa, dar cert este că EQB are un design adaptat la sub-brandul electric al celor de la Mercedes-Benz, Mercedes-EQ.

Practic, partea frontala a fost modificată pentru a fi cât mai aerodinamică. Aici avem acum o grilă obturată complet, decorată cu o bară luminoasă în partea de sus, care unește elementele DRL din faruri, caracteristice modelelor electrice din Stuttgart.

În rest lucrurile arată la fel ca pe un GLB termic, cu proporții colțuroase pe alocuri, dar și cu o iluminare LED de efect, încastrată în stopuri. Bara din spate nu mai are acum elementele ornamentale care ne aminteau de țevile de eșapament clasice, iar jantele de 20 de inch în Rose Gold de pe modelul nostru de test au creat un contrast puternic cu vopseau Denim Blue.

Partea cea mai bună este că, fiind vorba de un SUV premium german, posibilitățile de personalizare sunt aproape infinite, atât timp cât ești dispus să plătești pentru ele.

  • ACE - Craiova, vineri, 12.08.2022 14:35

    Chiar daca nu este la fel de luxos as spune ca (si) modelul SKODA Enyaq Coupe i-ar fi un concurent de seama: - portbagaj 570 litri; - garda la sol 18,6 cm; - autonomie intre 416-544 km WLTP. Nu stim inca pretul acestuia (in Romania) dar este posibil sa porneasca de la cca. 45-47.000 € ...

  • Seriff, vineri, 12.08.2022 16:20

    Mie imi place ca toti lauda caii putere, in cat timp ia suta, cuplul instant, dar dupa aia spun ca am mers cu 70 si cu 100, dupa cu maxim 130, adica mai pe scurt, nu ne-am dat la ea ca ne era frica sa nu ramanem in pana prostului cu stecherul in mana, degeaba ai acceleratie si putere daca nu te poti bucura de ea fiindca scade drastic autonomia care oricum e mega penibila, nu poti sa te duci linistit la mare ca trebuie sa cauti prize.

  • Gabriel.Nica, sâmbătă, 13.08.2022 12:43

    @Seriff nu e vorba de pana prostului dar in tara asta mai avem si niste legi... Care trebuie respectate. Imi cer scuze ca nu merg cu 200 pe autostrada ca ultimul meltean sau ca nu fac depasiri nebune pe DN1 pentru ca am "multi cai putere".

  • Mike, sâmbătă, 13.08.2022 17:56

    Pentru o primă versiune (deşi au anumite revizii îmbunătăţite) este OK, dar trebuie să mai lucreze la optimizare şi consum. Totuşi maşinile Mercedes întotdeauna au fost mai grele, pentru că au mult mai multe în ele. Numai insonorizarea aduce multe kg în plus.

  • Seriff, miercuri, 17.08.2022 13:30

    @Gabriel Nica pai atunci care mai e rostul sa ai atatia cai putere? Ca 100 la ora prinde si un logan de 75 de cai, nu a zis nimeni sa mergi cu 200 la ora, dar nici sa mergi cu 100 pe autostrada de frica sa nu ramai fara baterie. Legat de limitele de viteza, tu daca ai de facut un Bucuresti - Timisoara vrei sa imi spui ca mergi 100% legal, nu depasesti deloc limitele de viteza, nu te mai da mai catolic decat papa. Si nu mai face atata propaganda la masinile electrice, stim ca nu ti-ai cumpara nici tu asa ceva, stim ca esti platit sa le lauzi.

  • Gabriel.Nica, joi, 18.08.2022 00:25

    @seriff nu am mers cu 100. Mai citeste o data. Am mers la limita legala. Si da, merg 100% legal daca ma duc de la Bucuresti la Timisoara. Tu esti liber sa faci ce vrei si poate sa te lovesti si de un cap de pod. Cine sunt eu sa iti doresc binele si sa mergi in siguranta? Cat despre plata... Noi sa fim sanatosi. Ar trebui sa fiu miliardar la cati oameni m-au acuzat de asta.

  • Seriff, joi, 18.08.2022 13:15

    Nici tu nu te crezi cand spui ca de la Bucuresti la Timisoara respecti toate limitele de viteza. Oricum nu asta conteaza, conteaza faptul ca laudati atata caii masinilor electrice, dar dupa o dati ca nu ii putem folosi fiindca se duce imediat bateria, pai atunci spuneti ca au multi cai, dar degeaba fiindca nu pot fi folositi si recomandati oamenilor sa isi ia masini diesel sau benzina nu porcariile astea care mai sunt si mega scumpe.