În vogă
Mercedes-Benz GLA este unul dintre acele modele care îți intră foarte ușor pe sub piele. Este și foarte popular. Realizezi rapid asta, pentru că e abia la a doua generație și, totuși, îl poți vedea peste tot pe stradă. De ce? Simplu: e crossover și e unul dintre cele mai accesibil Mercedes-uri.
Oferta de SUV-uri Mercedes-Benz a crescut constant de la momentul 0, cel al lansării originalului ML (dacă ignorăm G-Class). De atunci, în pas cu cererea pentru modele din ce în ce mai înalte, producătorul german a tot adus produse noi pe piață.
Lista era deschisă pe vremuri de GLK, care ulterior a devenit GLC. Pe atunci nu se întrevedea neapărat nevoia de un model mai mic. Însă, Europa a început să iubască SUV-urile mai rapid decât prevesteau unii. Așa că GLA a fost lansat în 2013, iar în 2020 am primit a doua generație. S-a maturizat și a crescut în dimensiuni, fix în locurile care contează.
Mai mult, și trenurile de rulare s-au adaptat la vremurile în care trăim, iar acum avem și soluții de tip plug-in hybrid, adică exact genul celei pe care v-o prezentăm noi aici.
PREZENTAREA MAȘINII PE CARE AM TESTAT-O
Putina documentare n-ar strica... GLA 250e nu are suspensie independenta pe spate nici macar ca optiune. Vine cu bara de torsiune. Iar la capitolul consum, sigur nu ati incurcat pe cel din oras cu cel de autostrada? In conditiile in care bateria e descarcata, in oras ar trebui sa consume undeva pe la 9-10 l /100km in timp ce pe autostrada nu ar trebui sa depaseasca 6 - 6,5 l /100km, considerand un stil de mers normal dar si un trafic normal .