Motor / Transmisie
Noul GLB este disponibil cu trei motoare pe benzină, dintre care unul de 306 cai putere pentru versiunea de top GLB35 AMG. Există însă și un diesel de 2.0 litri, cu două versiuni: una de 150 și alta de 190 de cai putere. În testul internațional mi-a revenit aceasta din urmă și n-am fost dezamăgit. Traseul de 200 de kilometri parcurs pe Costa del Sol nu mi-a dat senzația că GLB este submotorizat. Ba chiar pot spune că GLB s-a mișcat foarte bine, cu rezerva că fiecare accelerare dincolo de 2500 de rotații a atras și ceva mai mult zgomot din partea motorului.
În timp ce antifonarea poate fi îmbunătățită, vibrațiile au fost bine estompate și nu creează neplăceri la repornirea motorului de către sistemul start-stop.
Agregatul de 2.0 litri dispune și de un cuplu generos, responsabil pentru comportamentul dinamic. Este vorba de 400 de Nm livrați pe o plajă de turații care începe la 1600 de rotații și se termină destul de devreme, la 2400 rpm. Din fericire, cutia automată cu opt rapoarte este bine calibrată și exploatează inteligent plaja de cuplu maxim. Este destul de liniară, iar retrogradările sunt foarte bune. Pot fi ajutate și de un set de padele din aluminiu instalate în spatele volanului.
Resursele motorului pot fi livrate diferit, în funcție de modul de rulare. Chiar dacă anesteziază reacțiile dieselului, modul Eco poate rămâne destul de alert dacă o să cauți un kick-down.
60k euro pt tineri hehihaha afumatoristi non-ecologici in plus cosmar clar greto uratel in orice caz si de neales vs glc la fel de scump. stele verzi led pe cai verzi premium ambele oricum pariez ca apare si o cutie d-asta amg45 cu 421 cp normal, familistii tineri cu 5 copii tre'sa-i ameteasca pa circuit