Interior
Atunci când mă uit la planșa de bord a noului GLB, mă gândesc la o piesă de mobilier de lux. E o "etajeră" frumos lucrată, cu inserții din lemn și din aluminiu și cu cele mai frumoase guri de ventilație din lume. Însă, ca pe orice etajeră, se pune praful. Și chiar se adună impurități în colțul din dreptul șoferului, la îmbinarea ecranului cu bordul.
Materialele din partea superioară sunt admirabile, planșa de bord este moale, însă imediat ce cobori mâna o să fii dezamăgit. Plasticul e tare și neprietenos. Inclusiv pe consola centrală și în jurul cotierei.
Sunt suficiente spații de depozitare la nivelul portierelor față și spate, cotiera este și ea generoasă, iar spațiul pentru telefonul mobil este bine gândit și vine cu încărcare prin inducție (una chiar foarte eficientă).
Pe locurile din spate o să fii uimit de spațiul disponibil pentru picioare. Este uriaș. Mai ales pentru un model compact. Este rezultatul celor 10 centimetri în plus câștigați de GLB la nivelul ampatamentului comparativ cu Clasa B.
Ai o banchetă care poate glisa pe o distanță de 14 centimetri pentru a garanta mai mult loc în portbagaj. Aici, capacitatea maximă este de 570 de litri. E chiar mai mult decât ce oferă Mercedes-Benz GLC, nu mai vorbesc de alte modele din segment. Pentru cei care își doresc un GLB cu șapte locuri, trebuie spus că pe ultimul rând de scaune nu pot călători decât copii sau adulți mai mici de înălțime. Și destul de subțirei.
De altfel, Mercedes-Benz susține, cu mult optimism, că înălțimea maximă a celor care pot călători acolo este de 1.68 metri. E nevoie de compromisuri și din partea celor de pe al doilea rând de scaune, care trebuie să gliseze bancheta mai în față. Cu toate cele 7 locuri ridicate, portbagajul devine unul foarte mic, de numai 170 de litri.
Raportat la concurență, GLB cu 5 locuri are un portbagaj mai mare cu peste 100 de litri decât majoritatea modelelor enumerate mai sus. Doar BMW X3 se apropie suficient de tare cu o capacitate de 550 de litri.
60k euro pt tineri hehihaha afumatoristi non-ecologici in plus cosmar clar greto uratel in orice caz si de neales vs glc la fel de scump. stele verzi led pe cai verzi premium ambele oricum pariez ca apare si o cutie d-asta amg45 cu 421 cp normal, familistii tineri cu 5 copii tre'sa-i ameteasca pa circuit